• Wie wilt/kan er komen?

    Datum & tijd kunnen allemaal nog afgesproken worden, maar het lijkt me handig om eerst te weten of er überhaupt wel mensen komen.

    Zaterdag 20 November.
    Kan veranderd worden.


    Als je niet meer kunt/wilt, dan wil ik heel graag dat je je AFMELD, want anders weet ik niet op hoeveel mensen ik kan rekenen tijdens de meeting, en dan staan we straks te wachten op mensen die toch niet meer komen.


    Mensen die kunnen/mogen:
    -Funeral Hyves kim_nerdless@hotmail.com
    -OHMYGEORG Hyves DeadisinlovewithGeesz@live.nl
    -Omen Hyves vragen in pb.

    -Nadineex Hyves zwemratje@hotmail.com
    -GAYBUDDY Hyves Jellanie_quizlet@hotmail.com
    -High Hyves eveline_777@hotmail.com
    -Summerbeat Hyves maaikeridder01@hotmail.com


    Als je iemand meeneemt graag even zeggen, dan is het makkelijk bij te houden hoeveel mensen er komen. (Die persoon hoeft niet persé Q te hebben. ^^

    Meeting point: 13:00 uur op Centraal station (Burger King).

    Ideeën over meetings op andere plaatsen, graag in andere topics. :')

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 15:39 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha, ik zou wel willen, maar ik mag sowieso niet van mijn ouders ):


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, ik zou wel willen, maar ik mag sowieso niet van mijn ouders ):


    Ow jammer, waarom mag je niet dan? :') btw; woon je in groningen/in de buurt?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou best wel willen komen, maar ik denk ook dat ik van mijn ouders mag komen.
    Groningen is goed voor mij, liever iets dichterbij, ergens in Drenthe, maar eventueel is Groningen goed.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 12:15 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Square schreef:
    Haha, ik zou wel willen, maar ik mag sowieso niet van mijn ouders ):

    Idd.

    Groningen is vééééél te ver voor mij, sorry.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ehm Ik denk dat het iets te ver weg ik voor mij. Ik woon namelijk aan de andere kant van nederland maar het is wel een leuk idee. Misschien moeten we zoiets ook maar voor noord brabant maken


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    ehm Ik denk dat het iets te ver weg ik voor mij. Ik woon namelijk aan de andere kant van nederland maar het is wel een leuk idee. Misschien moeten we zoiets ook maar voor noord brabant maken

    Of Zuid-Holland. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, ik wil wel. Groningen is focking vet <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    Ja, ik wil wel. Groningen is focking vet <3


    oke dan schrijf ik je erbij. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Synyster schreef:
    Ik zou best wel willen komen, maar ik denk ook dat ik van mijn ouders mag komen.
    Groningen is goed voor mij, liever iets dichterbij, ergens in Drenthe, maar eventueel is Groningen goed.


    Ik woon zelf ook in Drenthe (zuidlaren) maar Groningen is voor iedereen centraler. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Ik woon zelf ook in Drenthe (zuidlaren) maar Groningen is voor iedereen centraler. :')


    Dat is waar. Ik kan het eventueel vragen, maar ik denk dat het makkelijker is als ik de datum weet, en dat ik iemand heb om met mij mee te gaan. (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    (...)

    Dat is waar. Ik kan het eventueel vragen, maar ik denk dat het makkelijker is als ik de datum weet, en dat ik iemand heb om met mij mee te gaan. (:


    Kies mij, kies mij, kies mij! In de naam van de opperheer Thomas, KIES MIJ! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Kies mij, kies mij, kies mij! In de naam van de opperheer Thomas, KIES MIJ! :9~


    Geesz, ik kies jou! Ok dat deed mij denken aan Pokémon.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    (...)

    Dat is waar. Ik kan het eventueel vragen, maar ik denk dat het makkelijker is als ik de datum weet, en dat ik iemand heb om met mij mee te gaan. (:


    Ja dat snap ik :') Maar kan je het niet eerst vragen? Want het is leuker om zoveel mogelijk mensen te hebben die komen, want een meeting met z'n 2en is ook maar saai. Vraag anders een vriendin mee :') Iedereen is welkom! Probeer je ouders over te halen, laat ze desnoods mijn foto's zien zodat ze weten dat ik geen 50-jarige pedofiel ben. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik :') Maar kan je het niet eerst vragen? Want het is leuker om zoveel mogelijk mensen te hebben die komen, want een meeting met z'n 2en is ook maar saai. Vraag anders een vriendin mee :') Iedereen is welkom! Probeer je ouders over te halen, laat ze desnoods mijn foto's zien zodat ze weten dat ik geen 50-jarige pedofiel ben. : D


    Geesz (OHMYANDY) die gaat toch wel heen, en mijn ouders kennen haar, dus dan kunnen wij wel samen eventueel. Maar ik vraag het vanmiddag wel even, en dan laat ik je het zo snel mogelijk weten!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.