• Ik ben wel benieuwd hoe gek jullie leraren zijn;
    wat ze allemaal doen enzow waarom jij in een deuk ligt?

    xxx
    (K)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 20:18 ]


    <3

    mijn leraar Nederlands xD
    hij doet de hele tijd imitaties en laat de hele tijd filmpjes zien en danst voor de klas en hij kan mario heel goed na doen ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    mijn mentor zij in het begin van het jaar:
    Zo dus jullie zijn mijn nieuwe slachtoffertjes das mooi
    O.o
    Kwas BAAAANNNGGG xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Romances schreef:
    Economieleraar: 'Soms heb ik het idee alsof ik met een stelletje idioten op school zit, serieus, sommige mensen zijn hier echt achterlijk of kinderachtig.'

    Maatschappijleraar: 'Laten we een staatsgreep voorbereiden!'
    Hij heeft onder andere een keer aangeschoten les gegeven, zet elke les film op, heeft zijn tv uit het raam in de gracht gegooid, heeft 2 keer in de gevangenis gezeten, is naar een klooster geweest en is geen maatschappijleraar maar een filosofieleraar. -ja dit is allemaal waar, echt XD-


    ahaahaha het klinkt echt heel nep, maar ik geloof je xD


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik heb een leraar en die zei tegen 14-jarigen deze mop: 'Wat heeft een dom blondje met een diepe navel?' ... 'Een dom vriendje'. Die kinderen waren nogal geschokt :Y)
    En die leraar heeft wel meer vreemde trekjes. Maar hij is psycholoog, blijkbaar is dat normaal (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Engels docent, hij zegt tegen ons het ruikt hier naar Bier/Wijn?!?
    ik dacht oke?? we zijn geen 16/18 ofsoww..

    en eentje erger ik me dood aan , science doncent, hij is so sloom met nakijken en dan ook nog vet irritant(duivel)(duivel)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn leraar van T.O.
    die verteld altijd vanalles,en geeft echt geen les,2uren lang das gewooon zaaalig en soms tuurlijk ook strijk liggen van die verhalen xd
    (flower)

    Vorig jaar had ik leukere, nu is de boeiendste mijn mentrix.
    Pietje: "KLAASJE!?" -stilte- "Steef, gooi eens wat naar Klaasje."
    *Ik pak een halve pen en gooi die naar Klaasje.*
    *Klaasje komt aangelopen.*
    *Mentrix pakt pen op* "Stefanie?"
    Dus ik had zoiets van: Omg, ik heb haar boos gekregen, ik ben gooooeeeeed.
    "Ja, mevrouw?"
    "Moet deze in de prullenbak?"
    "ehm...ja?"
    Gaat ze hem voor me weggooien "=.= Ik heb daar een keer voor na moeten blijven, maar nee hoor, zij gooit ze weg.


    Alis volat propriis

    Ze zijn allemaal gek o_O


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Één leraar zit altijd te klote met z'n bezem :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    uhm,

    nu heb ik geen les meer van hem, maar mijn geschiedenis leraar is echt gestoord, zo erg dat het niet eens uit te leggen is (krul)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    een leraar van mij ging eens een grasmaaier uitschelden + mij dus hij is best wel gestoord .....:X


    Not all those who wander are lost

    Wij hebben een natuurkunde docent die graag praat over de ontgroeningen die hij gezien/gehad heeft. En in de eerste schoolweek hadden wij corvee. Dus wij zo zeggen dat 5 mensen er niet waren vanwege corvee. "Daar heb je toch bruggers voor?" vroeg hij toen, wij helemaal strijk. Dus toen zeiden wij dat die introductie week hebben en dat dat niet kon. "Dan gebruik je toch de 2de klassers? Zijn die ook nog ergens nuttig voor." Wij gaan helemaal strijk in zijn lessen. En zijn ontgroeningen zijn geweldig om aan te horen:9~
    Voor de rest zijn het gewoon doodnormale leraren bij ons. Niet vervelend, niet raar of gestoord. Doodnormaal. Hoewel ze wel erg aardig zijn en dat is voor sommige misschien ook raar:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn Engels docent haat mij en ik hem ook, dus dat komt goed uit. Mijn HTML leraar is wel chill. En m'n SLB-er ook wel(die heb ik ook gelijk voor DTP) en voor Nederlands & Wiskunde hebben we kut leraren.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 20:48 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn leraar Economie.
    Hij is zo geweldig, en we lachen elke les met hem. :'D
    Soms is ie echt doodserieus, en het andere moment dan issie megahyper. (:
    Het jammere is dat ik enorm slecht ben in economie :x


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    HeyItsMe schreef:
    Wij hebben een natuurkunde docent die graag praat over de ontgroeningen die hij gezien/gehad heeft. En in de eerste schoolweek hadden wij corvee. Dus wij zo zeggen dat 5 mensen er niet waren vanwege corvee. "Daar heb je toch bruggers voor?" vroeg hij toen, wij helemaal strijk. Dus toen zeiden wij dat die introductie week hebben en dat dat niet kon. "Dan gebruik je toch de 2de klassers? Zijn die ook nog ergens nuttig voor." Wij gaan helemaal strijk in zijn lessen. En zijn ontgroeningen zijn geweldig om aan te horen:9~
    Voor de rest zijn het gewoon doodnormale leraren bij ons. Niet vervelend, niet raar of gestoord. Doodnormaal. Hoewel ze wel erg aardig zijn en dat is voor sommige misschien ook raar:Y)
    Nu ben ik best benieuwd naar die verhalen over zijn ontgroeningen. (':


    Only losers can act the way you do