• Ik ben wel benieuwd hoe gek jullie leraren zijn;
    wat ze allemaal doen enzow waarom jij in een deuk ligt?

    xxx
    (K)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 20:18 ]


    <3

    LostDonut schreef:
    ff op een rijtje zette:
    -Mijn leraar natuurkunde praat, fluistert en schreeuwt tegen zijn schouder hij kijkt nooit iemand regt aan, egt irritant. het is ook nog eens een kut vent
    -mijn Lerares Grieks heeft een ongeloofelijk stem volume. zitten we in een redelijk klein lokaal en dan praat ze zo ONGELOFELIJK HARD! ik zit helemaal vooraan -___- (Gedwongen :) :(. en iik vang alle schokgolven op...
    En ze draagt achterlijke kleren, laatst had ze een twilight shirt aan.
    twilight is super maar als je ouder dan 25 bent mag je geen twilight kleren dagen...
    -leraar geschiedenis is Gay

    er is nog meer hoor maar dit is wel ff genoeg:P:P


    hij droog een twilight t-shirt:S ik zou me kapot gelachen hebben


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn handvaardigheid lerares is awesome. (: alleen ze blowt, maar dat komt door een ziekte om de pijn te verzwachten ofseu, en an haar mogen we altijd eten, drinken, smsen en kauwgom kauwen in de klas, zei is echt zwaaar tof. (:


    Life is a beautiful struggle

    een leerkracht van iemand die ik ken gooide altijd zijn tas tegen het raam
    de leerlingen hadden toen het raam open gezet, hij had dat niet gezien, en gooide zijn tas uit het raam
    toen is hij die van de 5de verdieping ofzo nog mogen gaan halen xD

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:05 ]


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    -een leerkracht is es van de trap gevallen, gestruikelt over haar eigen stomme voeten toen iedereen was aant kijken(en haar uitlachen natuurlijk) haar tas stond ook nog open dus al haar papieren lagen ook op de grond en ze geraakte nie meer op
    en toen had ze haar been gebroken ofzoiets

    -een leerkracht van iemand viel eens van haar stoel en haar benen staken omhoog, net boven haar bureau, toen wou ze zich optrekken door haar bureau vast te pakken maar ze zette haar hand op een paar papieren en die vielen dus ook allemaal, de leerlingen hebben haar nog moeten helpen, volgens haar was het allemaal hun schuld

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:10 ]


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    Mijn wiskunde lerares besteed de helft van de lessen aan leerstof, de andere helft aan PYTHAGORAS en PENTOMINOS en 'hoe maak je een kubus van lucifers zonder mijm of plakband'.
    Mijn geschiedenis leraan doet de personages uit onze lessen na, je kan het zo gek niet bedenken!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Bedrijfseconomie geeft een heel uur geen les
    Engels/Nederlands heeft een beetje last van dubbelzinnige uitspraken
    Aardrijkskunde zegt meer euhm dan iets anders => iedereen slaapt.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 16:32 ]


    No me digas qué tengo que hacer

    - Vorig jaar had ik een gestoorde wiskunde leraar hij sloeg leerlingen met een boek en hij struikelde ook een keer bijna over een tas en die schopte hij toen boos het lokaal door 0.o

    - Vorige week vrijdag ging mijn juf van kunstvak (drama) huilend de klas uit met als excuus dat wij haar gek maakte en dat ze het niet meer trok...

    - Mijn biologie leraar wou een keer de klok maken maar de klok loopt op elektriciteit, en hij hangt net boven het bord in het midden. Dus de meester pakte een tafel en hij deed daarop een stoel toen klom hij op de stoel en toen hij de klok aanraakte kreeg hij een schok waardoor hij achterover viel en in de wastafel naast het bord viel. En de wastafel hield hem niet dus die brak af xD


    verder zijn ze alleen maar irritant


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ik heb een hele waslijst;p
    :
    Frans: Praat over kleine schattige kindjes in Congo waar de HANDEN VAN AFGEHAKT WORDEN..... Ook vertelde hij hoe zijn vriend vroeger voor de eerste keer een konijn ging slachten, toen hij het vel van het konijn eraf haalde bleek dat het konijn neit dood was:|

    Natuurkunde: Doet heel raar met zijn hoofd, hij knikte de hele tijd en buigt hem naar voren. Hij is ook mega streng en zegt dat we dom zijn etc. Volgens mij draagt hij een toupetje;p

    Lv leraar: Is een ontzettende lelijke vent die dit jaar voor het eerst les gaf.. Hij draagt altijd dezelfde truien, heeft mega grote zweetplekken, heeft pukkels of wratten op zijn gezicht met HAREN EROP! Is een kluns die over tassen struikelt, dan lach ik hem natuurlijk vierkant uit. Als ik het lokaal binnenkom kijk ik altijd meteen hoe hij zijn haar heeft, hij wast het volgens mij nooit en zijn haar is vettig. Misschien gebruikt hij zijn vettige haar als gel ofzo?! Zijn haar blijft in ieder geval recht overeind staan als hij erdoorheen gaat. En dat beozrgd mij dan de slappe lach(:
    Hij beveelt me om hem aan te kijken en dat ik me niet mag omdraaien, anders krijg ik ALWEER strafwerk... Hij verteld ook iedere les ongeveer hetzelfde verhaal. Zo vertelde hij drie keer over het verhaal over de 6blinde mannetjes en de olifant.. Liet hij ons 4x dezelfde aantekening maken.. En doen wij alsof we een filmpje van 30 minuten niet gezien hebben, terwijl we die dus de vorige les al gezien hadden;p. in een woord : LELIJKEKLUNZIGEDOMBO (:

    Wiskunde lerares+mentor: Is ontzettend mager en heeft een huge kont. Die steekt ze dan altijd naar achteren;p Ze vind ons erg druk;p en schreeuwt dan door de klas :JONGENS JULIIE ZIJN DRUK!. alsof we dat nog niet wisten-.-

    Techniek leraar+vorig jaar mentor): : Oude rare vent. Kan niet uitleggen. Is mega dom we kunnen altijd alles doen onder zijn lessen(:
    Aarderijkskunde leraaR: Toffe gast, maakt me altijd aan het lachen. Ik heb hem ook altijd 's ochtends dus kan ik 'blij' beginnen aan een schooldag;p

    Engels leraar: Mega oud, maar super melig. Heeft het altijd over dat we niet zoveel op de computer moeten zitten... En vraagt altijd melige dingen "
    Wie van julllie zingt er wel eens met de douchekop onder de douche?
    ;p

    Nederlands leraar: Weet het vak Nederlands ietsjes leuker te maken.. Ik haat het vak nog steeds, maar hij maakt teminste grapjes(:

    nou, dat waren er maar een paar;p

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 18:21 ]


    Me so good.

    Nederlands lerares = helemaal gestoord:

    Ze zeurt over allemaal dingen bijvoorbeeld tv-shows zoals 'Popstars' en 'Oh oh Cherso'.
    Ze vind die programma's verschrikkelijk (dat kan ik nog wel begrijpen)
    En toen was ze helemaal van de les afgedwaald en verzon ze haar éígen programma:

    Twee mensen (net zulke als in oh oh cherso) uit een vliegtuig gooien met een parachute. Maar één parachute werkt níét. Zo kwam ze op de ergste ideeën... wat wel hilarisch was... maar ook wel heel gek.


    You are beautiful, you are love.

    Eeh, eerst was er een geschiedenis leraar die tegen de muur aan trapt omdat de gastjes naast onze klas raar bezig waren-voet stap zie je nog steeds.- En nu is hij op vakantie chickies patsen. :>


    Don't dream your life, live your dreams.

    Een docent van me vertelt voortdurend als voorbeelden voor haar vak over haar ontspoorde zoon en zijn drugsprobleem. Ik vind dat gek dat ze daar zo open over praat.

    Mijn geschiedenisleraar is superdik en laat leerlingen altijd eten voor hem halen in de les bij de kantine. Of op de markt, als hij loempia's wil. En hij is gemeen, want terwijl wij een pw aan het maken waren zat hij een zuurstok te eten ):
    En hij heeft ooit een leerling het raam uit geschopt.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 20:32 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kom op als je leraar bent ben je al gek dus als het aan mij ligt zijn al mijn leraren gek!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Een chinees die altijd met een Ipad loopt.
    Een biologie leraar die fan is van de teletubies.
    Een Nederlands lerares die meepraat over het weekend en uitgaan en dan dubbel ligt om onze dronken verhalen ^^

    En verder oude zakken.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn klasleraar is echt graaf. Zo wij praten echt de heletijd we hadden is vorige week gewoon de heletijd zitten praten plaats van 2 uur nederlands tekrijgen. Maar van hem hebben we echt nooit les, maar soms kan hij echt ook wel serieus is wat hij niet normaal vind. Maar hij is echt geweldig en hij is echt geweldig met zijn rosse haartjes. xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse