Ik heb een hele waslijst;p
:
Frans: Praat over kleine schattige kindjes in Congo waar de HANDEN VAN AFGEHAKT WORDEN..... Ook vertelde hij hoe zijn vriend vroeger voor de eerste keer een konijn ging slachten, toen hij het vel van het konijn eraf haalde bleek dat het konijn neit dood was:|
Natuurkunde: Doet heel raar met zijn hoofd, hij knikte de hele tijd en buigt hem naar voren. Hij is ook mega streng en zegt dat we dom zijn etc. Volgens mij draagt hij een toupetje;p
Lv leraar: Is een ontzettende lelijke vent die dit jaar voor het eerst les gaf.. Hij draagt altijd dezelfde truien, heeft mega grote zweetplekken, heeft pukkels of wratten op zijn gezicht met HAREN EROP! Is een kluns die over tassen struikelt, dan lach ik hem natuurlijk vierkant uit. Als ik het lokaal binnenkom kijk ik altijd meteen hoe hij zijn haar heeft, hij wast het volgens mij nooit en zijn haar is vettig. Misschien gebruikt hij zijn vettige haar als gel ofzo?! Zijn haar blijft in ieder geval recht overeind staan als hij erdoorheen gaat. En dat beozrgd mij dan de slappe lach(:
Hij beveelt me om hem aan te kijken en dat ik me niet mag omdraaien, anders krijg ik ALWEER strafwerk... Hij verteld ook iedere les ongeveer hetzelfde verhaal. Zo vertelde hij drie keer over het verhaal over de 6blinde mannetjes en de olifant.. Liet hij ons 4x dezelfde aantekening maken.. En doen wij alsof we een filmpje van 30 minuten niet gezien hebben, terwijl we die dus de vorige les al gezien hadden;p. in een woord : LELIJKEKLUNZIGEDOMBO (:
Wiskunde lerares+mentor: Is ontzettend mager en heeft een huge kont. Die steekt ze dan altijd naar achteren;p Ze vind ons erg druk;p en schreeuwt dan door de klas :JONGENS JULIIE ZIJN DRUK!. alsof we dat nog niet wisten-.-
Techniek leraar+vorig jaar mentor): : Oude rare vent. Kan niet uitleggen. Is mega dom we kunnen altijd alles doen onder zijn lessen(:
Aarderijkskunde leraaR: Toffe gast, maakt me altijd aan het lachen. Ik heb hem ook altijd 's ochtends dus kan ik 'blij' beginnen aan een schooldag;p
Engels leraar: Mega oud, maar super melig. Heeft het altijd over dat we niet zoveel op de computer moeten zitten... En vraagt altijd melige dingen "
Wie van julllie zingt er wel eens met de douchekop onder de douche?
;p
Nederlands leraar: Weet het vak Nederlands ietsjes leuker te maken.. Ik haat het vak nog steeds, maar hij maakt teminste grapjes(:
nou, dat waren er maar een paar;p
[ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 18:21 ]
Me so good.