• Ik ben wel benieuwd hoe gek jullie leraren zijn;
    wat ze allemaal doen enzow waarom jij in een deuk ligt?

    xxx
    (K)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 20:18 ]


    <3

    Anxious schreef:
    Één leraar zit altijd te klote met z'n bezem :'D
    Wtf :'DD


    Only losers can act the way you do

    Ik heb niet echt gekke leerkrachten in de zin dat ze gestoord zijn. (':


    Only losers can act the way you do

    even nadenken

    - ik heb leraar economie, die is serieus verslaafd aan Oh Oh Cherso. Hij kan matsoe matsoe en jokertje echt vreselijk goed nadoen.
    - dan heb ik nog biologie leraar, die geeft uitleg aan de bomen, je mag openboek toets doen, geeft uitleg tijdens toetsen, je mag samen doen enz. en hij zingt heel vaak opera, is aan de drugs geweest en gaat soms in de klas dansen.

    http://www.youtube.com/watch?v=-cvR5_9O1wE&feature=player_embedded
    ~kijk zelf maar hahaha


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    even nadenken

    - ik heb leraar economie, die is serieus verslaafd aan Oh Oh Cherso. Hij kan matsoe matsoe en jokertje echt vreselijk goed nadoen.
    - dan heb ik nog biologie leraar, die geeft uitleg aan de bomen, je mag openboek toets doen, geeft uitleg tijdens toetsen, je mag samen doen enz. en hij zingt heel vaak opera, is aan de drugs geweest en gaat soms in de klas dansen.

    http://www.youtube.com/watch?v=-cvR5_9O1wE&feature=player_embedded
    ~kijk zelf maar hahaha

    Mijn vriendin heeft een biologieleraar die in zijn vrije tijd tegen bomen praat XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gek als in psychisch niet 100% en gestoord.
    Ze scheldt ons uit voor kutkinderen en dat we de havo nooit halen. Nou, lekker veel enthousiasme van de leraren =.=

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 21:31 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Suikerwafel schreef:
    Gek als in psychisch niet 100% en gestoord.
    Ze scheldt ons uit voor kutkinderen en dat we de havo nooit halen. Nou, lekker veel enthousiasme van de leraren =.=

    Haha ja maar soms zijn middelbare scholiers ook gewoon onhandelbaar. -wijst naar zichzelf- (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Somnium schreef:
    Ik heb niet echt gekke leerkrachten in de zin dat ze gestoord zijn. (':


    No growth of the heart is ever a waste

    Crime schreef:
    Ik heb alleen maar irritante leerkrachten. -.-'


    None but ourselves can free our minds.

    eentje die bij slijmt als ik netjes schrijf & die schopt mensen achter zijn kont als ze vervelend doen. >;D ~ meestal door mij ben een echte verrader.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    heel veel vreemde


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een leraar gaat heel vaak het wilhelmus zingen voor mij en mijn vriendin (wij zijn de enige nederlanders) en zijn uitspraak is zo slecht dat wij helemaal in een deuk liggen
    :Y)

    HeartBeatXx schreef:
    Engels docent, hij zegt tegen ons het ruikt hier naar Bier/Wijn?!?
    ik dacht oke?? we zijn geen 16/18 ofsoww..

    en eentje erger ik me dood aan , science doncent, hij is so sloom met nakijken en dan ook nog vet irritant(duivel)(duivel)


    Science is een kut vak

    Mijn engelse docente doet soms een vespa na of begint ineens te zingen

    Mijn nederlands docente blijft me garissa noemen terwijl het sjarissa is (je schrijft charissa)

    Mijn economie docent denkt dat hij grappig is

    Mijn frans docente kan niet fatsoenlijks nederlands

    De rest zijn aardig of streng


    (Be)lieve in (you)rself

    ff op een rijtje zette:
    -Mijn leraar natuurkunde praat, fluistert en schreeuwt tegen zijn schouder hij kijkt nooit iemand regt aan, egt irritant. het is ook nog eens een kut vent
    -mijn Lerares Grieks heeft een ongeloofelijk stem volume. zitten we in een redelijk klein lokaal en dan praat ze zo ONGELOFELIJK HARD! ik zit helemaal vooraan -___- (Gedwongen :) :(. en iik vang alle schokgolven op...
    En ze draagt achterlijke kleren, laatst had ze een twilight shirt aan.
    twilight is super maar als je ouder dan 25 bent mag je geen twilight kleren dagen...
    -leraar geschiedenis is Gay

    er is nog meer hoor maar dit is wel ff genoeg:P:P

    Wij hebben een lerares godsdienst. Ze is al bijna 65, maar zo geweldig xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    mijn leraar engels sloot een leraar op in een lokaal en hing er een papiertje naast met don't feed. mijn leraar latijn houdt van nirvana en speelt dwarsfluit. ik heb een leraar wiskunde met een antilliaans accent die overal om lacht, en ook een lerares economie met een antilliaans accent die de hele tijd roept dat we na school eerst moeten chillen. en we hadden er vroeger een die ratslagen maakte in de klas


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.