• Mijn zusje maakt echt alle de hele dag dezelfde grap, en ik trap er keer op keer in. Echt ze doet hem, ik trap er in, ze doet hem vijf seconden later weer en ik trap er weer in. -_-

Nu zijn jullie natuurlijk allemaal benieuwt naar haar grap.
    Zij: "Was je erbij?"
    Ik : "Waarbij?"
    Zij: "Aardbei."

Om dit topic nuttig te houden :
    Trappen jullie ook wel eens honderd keer achter elkaar in dezelfde grap ?

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Oh god, lage humor ;p Ik trap er steeds in wanneer iemand aan mijn rechterkant staat, en hij met zijn hand op mijn linkerschouder tikt, dan kijk ik naar links, en staat daar niemand. Dom --'

Life begins at the end of your comfort zone

Katrien: 'Wa was't?'
    Emma: 'Een wasmachine.'

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Ja, mijn zusje heeft een balletje aan een verend touwtje. En dan roept ze me, en dan smijt ze dat balletje naar me. Ik blijf maar schrikken, terwijl dat balletje gewoon terugkaatst >,<

Life is hard and then we die

weet je wie?
    nee
    kiwi!(yeah)

dat deden ze bij mij op de basisschool altijd ik vond het best grappig. maar ik trap nooit 2X in de zelfde grap.

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Haha, die grap maakte ik ook altijd. En bij ons zeiden ze ook altijd:
    'Je krijgt de groeten.'
    'Van wie?'
    'Kiwi.'
    Haha, ik vind die grappen echt geniaal. Juist omdat iedereen er eigenlijk wel intrapt. (:

je kan me misschien 2 keer in de maling nemen met dezelfde grap, maar daarna niet meer

serieus die is oud, maar ik trap er een paar keer in en dan niet meer..

Don't dream your life, but live your dream!

Ik trap altijd in de 'Je veter zit los'-grap. Dát is pas lame (':

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Zelfde als ik iets niet versta en ik vraag ''wat?'' zegt een vriend van mij altijd; ''Steek je vinger in je gat dan ruik je nog eens wat.''

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ja, die grap vinden jongens uit mijn klas fantastisch, dus die hoor ik ook een stuk of dertig keer per dag. Ik trapte ook in zo'n domme grap van ; 'Wat is zwaarder, een kilo veren of een kilo bakstenen?' Dus ik zei met mijn domme hoofd 'Bakstenen..' Maar goh, toen was het antwoord; 'Nee! Het is allebei een kilo!'

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Elke keer op feestjes komen mijn oh zo droge vrienden aan met een trechter en een muntje, terwijl zij met een flesje bier in hun handen naar elkaar staan te grijnzen. Maar die voelde ik de eerste keer al van een kilometer aankomen :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Apocalyps schreef:
    Ik snap de grap niet? Evenmin die van ATL. :'D

Read this upside down: 370HSSV 0773H

hahaha die ken ik xd daar moesten 3 mensen vorig jaar in mijn klas kee rop keer om lachen :Y)
    Maar ik zou er ook nog in trappen omdat je hem niet verwacht xd

Be my Louis and I be your Eleanor

Spiegelbild schreef:
    Oh god, lage humor ;p Ik trap er steeds in wanneer iemand aan mijn rechterkant staat, en hij met zijn hand op mijn linkerschouder tikt, dan kijk ik naar links, en staat daar niemand. Dom --'

Haha, ik trap daar ook altijd in.

Never wait for perfection, just make it.

hmm, heel soms trap ik er in voor de tweede keer. xD