• Mijn zusje maakt echt alle de hele dag dezelfde grap, en ik trap er keer op keer in. Echt ze doet hem, ik trap er in, ze doet hem vijf seconden later weer en ik trap er weer in. -_-

    Nu zijn jullie natuurlijk allemaal benieuwt naar haar grap.
    Zij: "Was je erbij?"
    Ik : "Waarbij?"
    Zij: "Aardbei."

    Om dit topic nuttig te houden :
    Trappen jullie ook wel eens honderd keer achter elkaar in dezelfde grap ?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    neeh,,na 2x ben ik er wel mee weg (krul)
    maar euh... ik snap de grap niet?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahah :') Wat een grap. Eh, meestal na de tweede keer reageer ik er al niet meer op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    nope


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap hem niet ;x

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 17:23 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Die grap doen jongens uit mijn klas ook altijd. Zo stom echt godse irritant en we hebben een meisje in de klas Karin. En de grap: ''Wil je daar ook in?'' ''Waarin?'' ''KARIN!'' schijnt ook hilarisch te zijn. Of: '' Zag je dat?'' ''Wat?'' ''Bzzzt.'' Echt godse irritant al die grappen maarja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap de grap niet? Evenmin die van ATL. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hmm, ik snap ze ook niet 8D -het eerste wat ik dacht bij de titel was; dat heb ik nou ook altijd- Maar ik trap te vaak in de grap; 'Je veter zit los' Zo fucking lomp.

    Apocalyps schreef:
    Ik snap de grap niet? Evenmin die van ATL. :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja.
    Mijn broer maakt heel de tijd door die zelfde saaie grap.

    Hij:'Laura!?'
    Ik:'Ja?'
    Hij:'Nee, die andere.'

    Humor van het hoogste niveau.(cat)


    effort never betrays you

    Apocalyps schreef:
    Ik snap de grap niet? Evenmin die van ATL. :'D

    Nou het is ook niet grappig D: Maar ze vinden het grappig omdat het rijmt. Waarbij > aarbei Waarin > Karin.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 17:29 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    na 10 x trap k er nie meer in xD

    K ben op andere dingen heel dom

    K deed er net series n uur over om te bedenken dat mn ouders aan de overkant zitten, omdat mn overbuurmeisje jarig is xD Das ook zo dom xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Mijn broer is daar zo goed in
    Echt schijt vervelend vooral omdat me moeder er maar altijd in blijft trappen


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    ATL schreef:
    (...)
    Nou het is ook niet grappig D: Maar ze vinden het grappig omdat het rijmt. Waarbij > aarbei Waarin > Karin.


    Ahzo. Haha, droog. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    nope daar ben ik soms te slim voorxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik trap vaak in grappen, maar na de tweede keer gelukkig niet meer :')


    You try so hard not trying to try so hard.