• ik weet niet of jullie weten wat ADD is, maar dat heb ik dus. het is ADHD zonder h. het betekent eigenlijk dat mensen met ADD best rustig zijn. tja, en mijn moeder heeft het ook dus het kan over gebracht worden naar de volgende generatie. maar omdat ik dat dus heb zijn er een paar lastige dingen:

    . ik wil overal de beste in zijn.
    . ik ben heel slim.
    . je moet me aansporen om iets te doen.
    . ik ben best rustig.
    . soms doe ik raar.
    . ik heb niet veel vrienden

    dat merken jullie vast ook op quizlet. dus willen jullie er a.u.b. rekening mee houden dat ik soms rare/of andere opmerkingen maak dan andere mensen zouden doen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 15:57 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Slime schreef:
    (...)
    Wow o_o Da's lastig :/


    Ja best wel ja wou liever niet dat ik 't' had :/


    Im The Wild One - Suzi Q

    Ik heb ook een paar van die "symptomen" maargoed.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Parviainen schreef:
    Stiekem vind ik dat niet echt een aandoening wat het is niet zo erg? Ik bedoel er zijn zat mensen die geen ADD hebben maar wél die kenmerken :')

    Anyway, dunno, ik heb je misschien 3x op het forum gezien. En van OHMYANDY weet ik het ook pas sinds nu, had er niks van gemerkt ofzo.


    Iedereen heeft het anders, maar ik heb totaal andere ''problemen'' dan haar en tja, ik kan er misschien iets beter mee om gaan. Dat weet ik niet, maar zo komt het wel op mij over persoonlijk. En ik probeer altijd rekening met anderen te houden, omdat ik weet dat niemand het gedrag fijn vindt, maar ook bij mij komt het er wel eens uit.. Maar niet hier op Quizlet, voor zover ik weet. Omdat ik hier meer tijd heb om na te denken over mijn posts en zo, dat heb je in het echt natuurlijk niet. Daarom merk je het bij mij nauwelijks, denk ik. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn broer heeft ook ADD, maar hij is helemaal niet slim. Of dat misschien wel. -Nee, eigenlijk niet, maar ik wil hem niet afkeuren, haha-, maar hij leert gewoon heel moeilijk. Hij leert echt heel de avond, kent het perfect, maar de volgende ochtend is alles weg. En hij weet ook niet wat hij moet antwoorden als vragen anders geformuleerd worden op een test dan in de cursus waar je uit moest leren.
    En dat komt omdat hij ADD heeft, zeggen ze.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb PDD NOS, en bij mij merk je dat ook niet. Van buiten zie ik er normaal uit, maar van binnen snap ik sommige dingen gewoon niet, en heb ik moeite met sommige dingen. Iedereen is anders met zijn/haar aandoening/beperking.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sorry maar ik vind dat je je er nu achter verschuilt. Deze kenmerken zijn belachelijk want ik & nog een paar mensen dat ik ken met ADD zijn niet zo (': Het is niet zo dat ADD je karakter veranderd, eigenlijk is het gewoon dat je vlug afgeleid bent en moeite hebt met je te concentreren.
    Ik heb ook ADD en van mij merk je niets.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 18:04 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Emirates schreef:
    Ik heb PDD NOS, en bij mij merk je dat ook niet. Van buiten zie ik er normaal uit, maar van binnen snap ik sommige dingen gewoon niet, en heb ik moeite met sommige dingen. Iedereen is anders met zijn/haar aandoening/beperking.



    oww pdd nos dat heeft mijn broer ook (naast ADD en dyslezie):')

    echt irri bij hem merk je het >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    euh ik denk niet dat je ADD moet hebben om weinig vrienden te hebben , maar goed.
    het is niet dat we jou nu raar bekijken :Y)
    mijn tante heeft het trouwens ook.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 19:31 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    zelf ken ik ADD niet echt maar mijn broertje is autistisch en er zijn verschillende vormen van..
    Dus ik weet niet hoe erg jij het hebt maar niet iedereen hoeft het toch hierin te herkennen, dat wou ik even zeggen,,


    Don't dream your life, but live your dream!

    80% van de mensen die ik ken heeft ADD zo ongeveer, en ik hoor iedere dag van mensen weer verhalen van; Ja, die en die heeft ook ADD!
    Maar weetje, een 'aandoening' hebben is vandaag de dag zo gewoon..


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    PURExANGEL schreef:
    mijn broer heeft ADD.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tegenwoordig heeft iedereen ADHD of ADD of autisme of wat er ook maar mee te maken heeft.
    Mijn ouders wilde mij bijv. laten testen op autisme en ADHD omdat mijn vader dat allebei heeft en ik daar ook veel trekjes van heb, maar dat wilde ik zelf niet. Want dan krijg je weer al die medicijnen waar je dan weer niet vanaf komt, en al die onderzoeken blabla. En ik wil niet eens weten of ik t heb of niet. Mensen accepteren mijn persoonlijkheid maar. (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 19:39 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Parviainen schreef:
    Stiekem vind ik dat niet echt een aandoening wat het is niet zo erg? Ik bedoel er zijn zat mensen die geen ADD hebben maar wél die kenmerken :')

    Anyway, dunno, ik heb je misschien 3x op het forum gezien. En van OHMYANDY weet ik het ook pas sinds nu, had er niks van gemerkt ofzo.


    My heart is yours and so am I

    Ik herken best veel van mezelf erin, maar voor zover ik weet heb ik geen ADD?
    Anyway, het lijkt me best kut voor je om dat te hebben.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    goh als ik dit zo lees zou ik dus ook ADD moeten hebben lol:Y)