• ik weet niet of jullie weten wat ADD is, maar dat heb ik dus. het is ADHD zonder h. het betekent eigenlijk dat mensen met ADD best rustig zijn. tja, en mijn moeder heeft het ook dus het kan over gebracht worden naar de volgende generatie. maar omdat ik dat dus heb zijn er een paar lastige dingen:

    . ik wil overal de beste in zijn.
    . ik ben heel slim.
    . je moet me aansporen om iets te doen.
    . ik ben best rustig.
    . soms doe ik raar.
    . ik heb niet veel vrienden

    dat merken jullie vast ook op quizlet. dus willen jullie er a.u.b. rekening mee houden dat ik soms rare/of andere opmerkingen maak dan andere mensen zouden doen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 15:57 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ADD is toch ook dat je juist onrustig bent in je hoofd enzo? Niet gek of zo, maar gewoon erg chaotisch en zo.
    Mijn moeder denkt dat ik dat ook heb, en dat zou best eens kunnen kloppen hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij heb ik daar wel eens over gehoord.. Ik wist dat je dan heel rustig bent, maar perfectionistisch.. dat is nieuw. x)


    It's time to be happy again.

    Tegenwoordig heeft iedereen wel wat... ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Soms lijkt t erger dan dat t is.
    Mijn zusje heeft een vorm van Autisme en een hechtingsstoornis en ADHD
    En ik kan er prima mee omgaan
    Dus met jou zou ik neit veel moeite hebben (:

    -Dit allemaal positief bedoelt-


    If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.

    Ik heb adhd.

    Gewoon een niet aanvallend vraagje; is dat geen 'concentratiestoornis'?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind het eigenlijk best arrogant overkomen als je zegt dat je slim bent.

    Anyways, zo erg lijkt het me niet hoor. Je gaat er niet dood aan en zo dus.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik heb ARMS ...Das nog ns wat lolxD Ik ben gewoon gek in de kop

    Edit: ARMS is At Risk of Mental Stage |grote kans dat ik een psychose kan krijgen|

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 17:13 ]


    Im The Wild One - Suzi Q

    oh,,eigenlijk heb ik er nooit iets van gemerkt,
    maar oké,,ik zal er rekening mee houden (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn zusje heeft ook ADD en dat is toch echt anders. Ze word heel vaak heel erg boos ze is vaak druk en ze is wel slim maar t komt er gewoon niet uit. En ze heeft een lichte vorm van dyslexie en als je haar zo zou zien zou je dat niet merken. Ze wil nergens de beste in zijn.
    Naja iniedergeval. 't is maar net wat je er zelf van probeert te maken als je hier op 't forum een reactie wilt plaatsen denk dat gewoon even een paar keer goed na voordat je hem verzend, dat helpt ookal veel. Maar naar mijn mening moet je er gewoon mee om leren gaan en er zelf wat van maken. (:
    Ik houd mn mond verder wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Milim schreef:
    Gewoon een niet aanvallend vraagje; is dat geen 'concentratiestoornis'?

    Hahaha volgens mij wel, want dat heeft mijn zusje ook en die kan zich niet concentreren enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Turn schreef:
    Tegenwoordig heeft iedereen wel wat... ;x


    effort never betrays you

    Je hoeft met ADD echt niet heel slim te zijn.
    Ik dacht dat ik ADD had, maar ze hebben dus bij mij ADHD geconstanteerd. Verder heb ik dus vooral kenmerken van ADD.


    SLOAN.

    GuitarGs schreef:
    Ah. Mijn broertje heeft ook ADD en ik weet niet waar het aan ligt, maar ik kan er totaal niet mee omgaan, geen rekening mee houden en me ook niet inhouden als hij weer eens een aanval heeft. Hoe doen de mensen hier die ook iemand in de familie hebben met ADD? Echt, respect.



    owww ik ben er aan gewend. mijn broer heeft ook nog een lichte vorm van...iets waar ik de naam ben vergeten. xD . ook al is hij een irritante zurede computer nerd --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OhMyFudge schreef:
    Ik heb ARMS ...Das nog ns wat lolxD Ik ben gewoon gek in de kop

    Edit: ARMS is At Risk of Mental Stage |grote kans dat ik een psychose kan krijgen|

    Wow o_o Da's lastig :/


    "I shut my eyes in order to see.'