theBronx schreef: Absoluut niet. Misschien word je er wat gelukkiger op maar als bijvoorbeeld je moeder/vader doodgaat of zo zal jij er niet gelukkiger op worden omdat je verliefd bent.
Oneens, ware liefde bestaat niet. Dus kan het ook nooit een garantie zijn voor geluk. Als je al zoiets zou hebben asl ware liefde dan komen er ook nog tal van andere zaken bij kijken. Zoals gezondheid. Hoe kun je gelukkig zijn als je 'ware liefde' kanker heeft of een andere erge ziekte?
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
OHMYGEORGE schreef: Oneens, ware liefde bestaat niet. Dus kan het ook nooit een garantie zijn voor geluk. Als je al zoiets zou hebben asl ware liefde dan komen er ook nog tal van andere zaken bij kijken. Zoals gezondheid. Hoe kun je gelukkig zijn als je 'ware liefde' kanker heeft of een andere erge ziekte?
If we had not a soul, music would have created it.
Ik ben het ermee eens Want ik weet zeker dat ware liefde alles kan overwinnen en dat je daar heel veel en genoeg geluk mee krijgt om goed in het leven te staan. Geluk zit niet alleen in ware liefde, maar ook in andere soort liefdes, maar toch ben ik er heilig van overtuigd dat dat een van de sterkste liefdes is waar je op kunt bouwen.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.