• De stelling van vandaag luidt:
    Ware liefde geeft een garantie voor geluk in het leven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    theBronx schreef:
    Absoluut niet. Misschien word je er wat gelukkiger op maar als bijvoorbeeld je moeder/vader doodgaat of zo zal jij er niet gelukkiger op worden omdat je verliefd bent.


    Never forget the things that make you smile

    Stripe schreef:
    Nee, geluk zit niet alleen in 'ware liefde'. Dat zit sowieso in elk soort liefde.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    -zucht- Daar ben ik op 't moment het grote voorbeeld van.


    Life is hard and then we die

    Stripe schreef:
    Nee, geluk zit niet alleen in 'ware liefde'. Dat zit sowieso in elk soort liefde.


    effort never betrays you

    hmm. Ergens denk ik van wel,,maar dan bedoel ik niet dat het leven vlekkeloos verloopt =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stripe schreef:
    Nee, geluk zit niet alleen in 'ware liefde'. Dat zit sowieso in elk soort liefde.

    Oneens, ware liefde bestaat niet. Dus kan het ook nooit een garantie zijn voor geluk. Als je al zoiets zou hebben asl ware liefde dan komen er ook nog tal van andere zaken bij kijken. Zoals gezondheid. Hoe kun je gelukkig zijn als je 'ware liefde' kanker heeft of een andere erge ziekte?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYGEORGE schreef:
    Oneens, ware liefde bestaat niet. Dus kan het ook nooit een garantie zijn voor geluk. Als je al zoiets zou hebben asl ware liefde dan komen er ook nog tal van andere zaken bij kijken. Zoals gezondheid. Hoe kun je gelukkig zijn als je 'ware liefde' kanker heeft of een andere erge ziekte?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben het ermee eens ;) Want ik weet zeker dat ware liefde alles kan overwinnen en dat je daar heel veel en genoeg geluk mee krijgt om goed in het leven te staan. Geluk zit niet alleen in ware liefde, maar ook in andere soort liefdes, maar toch ben ik er heilig van overtuigd dat dat een van de sterkste liefdes is waar je op kunt bouwen. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens.


    Militat omnis amans

    Eerst moet ik nog te weten komen of ware liefde bestaat, vooraleer ik kan antwoorden. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Carcass schreef:
    Oneens, ik vind dat ware liefde juist steun geeft voor als je ongeluk hebt in het leven.

    I agree.
    Je geliefde kan je steunen als er iets mis gaat en dat zal de pijn verzachten, maar niet wegnemen.


    never give up, even if you're falling down so hard

    Geen idee.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geluk wel ja, maar geluk in alles niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Liefde brengt geluk maar ook pijn met zich mee
    wat voor liefde het ook mag zijn...


    When I was born the devil said damn competition >.<