• Maar bij dit filmpje heb ik gejankt als een klein kind. Voor dat hij bij twente speelde, speelde hij bij KAAgent. Ik ga elke week naar Gent gaan kijken en Bryan is altijd mijn favoriet geweest. Er was eens een match tegen Valladolid waar ze hem een hersenschudding hadden getrapt en ik had gehuilt. Ik heb zijn truitje gekregen, die nu op mijn muur hangt. Ik heb op mijn voetbaltruitje van Gent 'Bryan Ruiz 20' Oplaten zetten en toen hij vetrok bij gent werd ik helemaal gek. Ik heb heeel hard gejankt. Oké, het klinkt eigenlijk wel heel belachelijk. Ik weet niet hoe het komt dat hij zo belangerijk voor me is.


    The best things in life aren't things.

    Apart..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet belachelijk. Als dat belangrijk voor je is dan mag je er zeker om huilen ; )


    don't know it?, just ask ; )

    Ehh ... Tja, ik huil persoonlijk niet om zulke dingen, maar als het je pijn doet, hou je vooral niet in.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat is gewoon de muziek die 't 'm doet lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke, nouja, als jij veel met hem hebt.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 16:12 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ElJaRostrobe schreef:
    Niet belachelijk. Als dat belangrijk voor je is dan mag je er zeker om huilen ; )


    Kill them with kindness.

    Maar zelfs ik krijg hier kippenvel van.. Achja.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Hij is zo hot :9~
    Ik zag hem gisteren op de bus, en mjamjam, opeens vond ik Janko niets meer aan x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat goal was zo geweldig, twentefanhier
    Hij is echt geweldig goed


    Don't dream your life, but live your dream!

    BEL0VED schreef:
    Hij is zo hot :9~
    Ik zag hem gisteren op de bus, en mjamjam, opeens vond ik Janko niets meer aan x'D

    Hij is nog eens lief ook. Op een training toen hij bij gent speelde kreeg ik zijn voetbal truitje en later signeerde hij dat en schreef er op las fantasticas numero una wat zoveel betekend als Supporter nummer 1.:9~


    The best things in life aren't things.

    ElJaRostrobe schreef:
    Niet belachelijk. Als dat belangrijk voor je is dan mag je er zeker om huilen ; )


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.