• Hebben jullie er eentje? :9~ Ik wel, net gekocht. Ik vind ze zo vet, ik wilde er vroeger al eentje door Saved by the Bell haha.
    Laat ze hier zien.

    Die van mij is een vest van Only van 24,95. Ik wilde geen jas omdat ik al teveel jassen heb.
    Voorkant
    Achterkant


    Your make-up is terrible

    Omg awesome! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ze zijn wel vet ;o
    en nee ik heb er geen:Y)

    Ik wil er ook eeen.:9~
    Maar ze verkopen ze hier bijna niet, en en en en en en ze zijn vet. :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik wil ze ook, zag ze bij de only deze week. ik was verliefd, maar had geen geld bij me :')


    Everything is worse without music.

    Oh, dat zijn de enige soort baseball jackets die ik leuk vind =)
    Ik heb er 1 via ebay.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vet! ^^
    Ik heb er ook 1, van de H&M de jongens kant haha hij is like veel te groot maar zit super lekker <3
    Mijne :3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 16:37 ]


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    Vet! ^^
    Ik heb er ook 1, van de H&M de jongens kant haha hij is like veel te groot maar zit super lekker <3
    Mijne :3


    Die zag ik ook op girlscene haha. Die is ook vet.


    Your make-up is terrible

    Over Saved by the Bell gesproken, dat komt binnenkort weer op Nickelodeon :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Over Saved by the Bell gesproken, dat komt binnenkort weer op Nickelodeon :D


    Srsly? ö Ik had het er net nog over dat het jammer was dat het niet meer werd uitgezonden haha. Wanneer komt het?


    Your make-up is terrible

    Ik heb dezelfde hahaha, maar dan in het blauw :3 Wist niet dat ze hem ook in het rood hadden!
    Vond het alleen best stom, want ik had hem gekocht, en aangedaan naar school. Iedereen vond hem super leuk en zo. Toen paar dagen later zag ik iedereen er mee lopen, maar dan in een stomme groen poep kleur want de blauwe was uitverkocht :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Assassin schreef:
    (...)

    Srsly? ö Ik had het er net nog over dat het jammer was dat het niet meer werd uitgezonden haha. Wanneer komt het?
    Vanaf volgende week, elke schooldag om half 8.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Over Saved by the Bell gesproken, dat komt binnenkort weer op Nickelodeon :D

    Eeeecht?
    -blij-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    Ik heb dezelfde hahaha, maar dan in het blauw :3 Wist niet dat ze hem ook in het rood hadden!
    Vond het alleen best stom, want ik had hem gekocht, en aangedaan naar school. Iedereen vond hem super leuk en zo. Toen paar dagen later zag ik iedereen er mee lopen, maar dan in een stomme groen poep kleur want de blauwe was uitverkocht :'D


    Lololol. Hier hadden ze alleen nog rood, en een lelijke groene maar die wilde ik absoluut niet hebben haha.

    @ Annick.
    Dat ga ik zo kijken haha.


    Your make-up is terrible

    Oh, die is echt leeeeuk! :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ge-wel-dig. :9~


    You move me ......... Kurt