• Innerlijk en Uiterlijk, op wat voor jongens vallen jullie absoluut niet? Ik val totaal niet op jongens die boers overkomen, Of er zo uit zien. (krul)


    Everything is worse without music.

    Die mooiboys waar de helft van de school achteraan loopt(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    blanke jongens jongens die stoer proberen te doenxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Archer schreef:
    Ik val niet op aanhankelijkheid. Als een jongen me als een puppy achtervolgt, knap ik totaal op hem af.


    dat heb ik ook
    ook moet ie geen matje hebben of gekleurt zijn(niet beledigend bedoelt, ik val er gewoon niet op)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Jongens met een te groot ego.


    effort never betrays you

    Exercitus schreef:
    Een jonge die stoer doet en doet alsof hij geen gevoel heeft. Of playerachtig jongens,van hun ga ik echt over mijn nek.

    Qua uiterlijk kan ik veel hebben,als het maar niet te is.

    Een player, zo'n onverzorgde jongen met lang haar enzo en jongens die te verlegen zijn om ook maar één woord te zeggen o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PURExANGEL schreef:
    dikke jongens,jongens die stoer doen..en leegt hoofden die dus niet slim zijn

    HAHA oké dat vond ik even grappig :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Kaal, matje, onverzorgd, arrogant, egoïstisch, krullen, boeren, extreem verlegen, handtastelijk, van die gigantische nepgouden plastic kettingen, broek onder je kont met shirt omhoog, veel heel gel in het haar. En ik vind de meeste accenten ook niks. Op meer kom ik even niet, maar ik ben nog erger in elk geval. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    egotripers


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat zou ik echt niet kunnen zeggen.
    Ik dacht dat ik het wist, maar iemand heeft dat ernstig verstoord, dus ik ben hiermee nergens meer zeker van. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Airmax, broek op zijn kont, homotasje/nekrugzak, dikke glimjas, hele pot gel en een ego dat net zo groot is als dat zijn ballen klein zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hele dikke jongens, of lelijke jongens, of van die players. En ik val ook niet op Marokkanen, Turken etc


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De enige jongens waarop ik val zijn hockeykakkers, en voor de rest echt nergens op. Ja, bij het uitgaan kom ik wel eens een jongen tegen en dat is echt zo'n typische muzikant, die is ook wel leuk. <3


    It's time to be happy again.

    Jongens die zo weinig te vertellen hebben dat het gesprek doodloopt.

    Kwa uiterlijk dikke of kale jongens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    jongens die heel lief tegen je doen en vervolgens van je beste vriendin horen dat hij heeft gezegt dat hij op mijn beste vriendin is...
    dat heb ik dus gehad


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.