• Ja, voor iedereen die in het midden en zuiden van Nederland woont, zit de vakantie er alweer bijna op. Wie baalt daar net zo van als ik? Of zijn er hier mensen die weer zin hebben om naar school te gaan? Ik in elk geval niet! Weer uren opletten, huiswerk maken, verslagen maken, ik heb daar allemaal geen zin in!

    Wie is het er mee eens? _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dat klopt dus niet, ik woon in het zuiden van Nederland (Zeeland) en mijn vakantie begint net.


    Ow, vaag vrienden van me die in het zuiden wonen hebben wel vakantie. Limburg, en Brabant


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ow, vaag vrienden van me die in het zuiden wonen hebben wel vakantie. Limburg, en Brabant

    Daar kan ik nooit tegen, Zeeland hoort ook bij het zuiden, en vaak wordt Zeeland gewoon buiten gesloten>.< -niet aanvallend naar jou bedoeld, even over het algemeen-

    Een vriendin van me die ook in Brabant woont heeft nu ook pas vakantie.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik HAD ook vakantie ;C
    heb totaal geen zin in school.. maar in de vakantie moest ik een boek lezen, 5 verslagen maken over bomen 0.o en een ckv opdracht maken dus ben wel veel met school bezig geweest ;C


    T O K I O H O T E L < 3

    ohmygod, morgen al.
    En dinsdag gelijk een SO wat echt teeeering veel is. fuckme.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ocharme
    Ik woon in België en ik moet nog een week naar school en heb daarna vakantie :D


    Live life limitless.

    Significance schreef:
    Mijn vakantie begint nu net pas, maar een week is echt tekort!


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.