• Ja, voor iedereen die in het midden en zuiden van Nederland woont, zit de vakantie er alweer bijna op. Wie baalt daar net zo van als ik? Of zijn er hier mensen die weer zin hebben om naar school te gaan? Ik in elk geval niet! Weer uren opletten, huiswerk maken, verslagen maken, ik heb daar allemaal geen zin in!

    Wie is het er mee eens? _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En vorig weekend zat ik nog in Parijs... *snik*
    Ik kijk nu al uit naar de kerstvakantie 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haahaaaa, mijn vakantie begint net! :9~


    ars moriendi

    Ik had de vorige week vrij - als je dat vrij kunt noemen, moet deze week half naar school, voor presentaties, en heb die week daarna echt vrij _O_


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik moet morgen weer naar school, whippie. -aa-


    It's time to be happy again.

    Say hello vakantie (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb pas net vakantie (krul)


    -

    nerveus schreef:
    Ja, voor iedereen die in het midden en zuiden van Nederland woont, zit de vakantie er alweer bijna op.

    Dat klopt dus niet, ik woon in het zuiden van Nederland (Zeeland) en mijn vakantie begint net.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 13:00 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Niet leuk. Stiekem moet ik nu al keihard beginnen met huiswerk en verslagen omdat ik echt zo slecht voor school sta.
    Maar, dat kan ik nooit in de vakantie. En dan hebben we gelukkig geen hw komende week maar ik loop achter omdat ik de laatste paar dagen van de niet-vakantie ziek was.
    Not fair!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Omen schreef:
    Ik niet. Noord Nederland hier en ik heb nu heerlijk een week vakantie. Die week is trouwens echt veel te kort.


    They fell in love, didn't they?

    Omen schreef:
    Ik niet. Noord Nederland hier en ik heb nu heerlijk een week vakantie. Die week is trouwens echt veel te kort.

    Ja, verschrikkelijk en volgende week toetsweeek AAAARRRRGGGGHHHH:(


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

    mijn vakantie is net begonnen (A)


    dream, dare, fly!

    Mijn vakantie begint volgende week pas ;o


    None but ourselves can free our minds.

    ik haat school :x en nu moet ik aanmijn huiswerk en ik moet leren want ik elke dag een so grrrrrr ik haad leraren ze hebben bij ons extra huiswerk opgegeven:@


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OHMYGEORGE schreef:
    Ik haat het dat ik weer naar school moet. Al het gestress gaat weer beginnen, ge-wel-dig.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.