zwarteengel schreef:
weet iemand hoe je van zwarte geesten afkomt? behalve ze negeren
pleas zou fijn zijn ik wordt knetter van ze
gr wnedycash
Inderdaad negeren, geen energie aan geven! Zorgen dat er geen ruzie of andere vormen van negatiefiteit worden verspreid in het huis. zeer positieve energie dus, ook in je denken.
HIernaast continu natuurlijke wierook opsteken door het hele huis. Wierook uit een ashram uit Nepal zijn zeer goed. Deze zijn namelijk van zeer goede kwaliteit. Je kunt ook sage smudge opsteken. Dit is een bundel van takken van een den bijvoorbeeld. Deze techniek komt van de native Americans. Gebedskaarsen.
Twee dingen die ik wel eens gehoord heb maar ik weet niet of deze werken; het insmeren van dorpels en raam vensters met olijfolie en het maken van een kring met keukenzout wanneer je dan in deze kring zit ben je veilig is een bescherming.
Het continu spelen van mantra, kerk, gebedsmuziek. Kun je ook vinden op Youtube. Dag en nacht laten spelen.
Enkele artiesten die ik zelf luister.
Jai Uttal
Hein Braat
Krishna Das.
Monks (muziek van moniken)
Hiernaast kun je foto's van Saints ophangen. Kun je uit printen van internet.
Enkele voorbeelden
Jezus, Maria, Saint Germain, Sanat Kumara, Buddha, Mahavatar Babiji, kortom ascended masters. Hier heb je een link met verschillende Saints.
http://www.innerlightworkers.co.uk/ascendedmasters/mastersqz.htm
Je kunt ook foto's ophangen van bestaande guru's; Sai Baba, Kripalu, Bhagavan, Osho enz.
Consentreer je op deze foto's en vraag om hun hulp.
Je kunt ook bidden, door het spreken van mantra's en het zenden van liefde.
Wat ook helpt is om je huis heel licht te houden veel zonlicht, veel lichten kleuren in kleding en in meubels, behang enz. Geen donkere kleuren in je huis!
Mocht dit niet werken heb je te maken met wel een hele serieuze bezoeker moet je echt opzoek naar een Ghosthunter. Ik zou me dan melden bij Joost van de site Theghoshunter.nl deze man weet wel serieuze raad met je bezoekers.
Ik hoop je een beetje te hebben geholpen
Groet,
Sander