• Heeeyy peoples,
    ik was benieuwd. Wie van jullie heeft ooit een brief/kaart/ietsindiegeest naar TH gestuurd en iets teruggekregen? ik heb like 3 maanden terug ofso iets opgestuurd en niks teruggekregen maar dat kan ook zijn omdat ze zo druk zijn of gwn alles wegknikkeren xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Neuh... ik 1 keer gemaild en had er met wel 10 meiden 2 uur over gedaan en ik kreeg na een jaar nog steeds niks terug x|
    De volgende keer moet je erbij zetten: Ik heb over deze brief wel 3 uur gedaan. Dan krijgen ze medelijden.
    Mijn vriendin wilde eerst een brief sturen en dan zeggen dat ze gay was. Zij beweert dat gay's eerder een brief terugkrijgen.


    dat mailadres wordt niet meer gebruikt :') ze kregen zodanig veel mails dat ze die toch niet meer checken.

    ik heb met mn vriendinnen eens een giant fanpakket gemaakt, en toen hebben we alle 3 een brief teruggekregen dat de jongens het erg appreciëerden en al, en dan heb ik als enigste een handtekening gekregen van Tom (: (we hadden er alle 3 foto's bijgestoken, en mn vriendinnen zeggen dat ik drm een handtekening kreeg.. maar ik weet het niet >.<)


    ocharme jouw vriendinnen
    wa hebbe jullie allemaal in dat fanpakket gestoken?

    ik heb alleen een brief geschreven.
    en 3 maanden later had ik een gehandtekende kaart terug gekregen.
    Op de voor kant stond th en handtekeningen derop en op de achterkant de voorkant van de zimmer 183 cd (die handtekingen konden gwn op de achterkant doorvoelen!!,dus t was geen gekopieerde kaart)


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    dat mailadres wordt niet meer gebruikt :') ze kregen zodanig veel mails dat ze die toch niet meer checken.


    idd


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    ocharme jouw vriendinnen
    wa hebbe jullie allemaal in dat fanpakket gestoken?

    ik heb alleen een brief geschreven.
    en 3 maanden later had ik een gehandtekende kaart terug gekregen.
    Op de voor kant stond th en handtekeningen derop en op de achterkant de voorkant van de zimmer 183 cd (die handtekingen konden gwn op de achterkant doorvoelen!!,dus t was geen gekopieerde kaart)


    wel, ik heb gewoon mezelf in die doos gestoken (A) het was wel vervelend om me in de brievenbus te krijgen maar..

    nee grapje :') dat is een geheim wat er in zat xD

    (...)

    dat mailadres wordt niet meer gebruikt :') ze kregen zodanig veel mails dat ze die toch niet meer checken.
    dat was anderhalf jaar geleden toen ik dat stuurde, maar kan wel, want bij 1 programma zeiden ze de hele tijd dat ze hem niet konde sturen

    Hebben jullie dan alleen maar een handtekening teruggekregen en niet gwn antwoord op de eventuele vragen die je in je brief hebt gesteld 0.o?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    vorige week gedaan met een andere fan, maar we verwachten niet persé dat we iets terugkrijgen hoor, ze hebben het veel te druk enzo .. =)


    Beeeeeeeesje :-)