• Nou kijk, ik vroeg me af.. Als je Tom, Bill, Gustav of Georg tegen zou komen en hij vraagt of je met hem mee komt en vannacht bij hem blijft slapen, hoe snel zou je zoiets dan doen? Want je leest wel is op profielen, topics of weet ik veel waar dat mensen dat geen probleem zouden vinden.. Maar hoe snel zou je zoiets nou doen, want doe je dat ook bij de eerste de beste jongen?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik zou eerst goed met um prate als persoon lere kennen en dan denk ik wel maar alleen slape meer niet:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Daarom... ik zou het niet zo snel doen. Ik bedoel je kent hem niet, en dan gelijk al in hun bed? Ik zou ook niet van hun verwachten dat ze dat zullen gaan vragen, maar... ik zou het niet doen. Ergens wat drinken is goed genoeg.

    Gewoon niet x'D
    Ik ken ze niet eens persoonlijk.

    Daarom... ik zou het niet zo snel doen. Ik bedoel je kent hem niet, en dan gelijk al in hun bed? Ik zou ook niet van hun verwachten dat ze dat zullen gaan vragen, maar... ik zou het niet doen. Ergens wat drinken is goed genoeg.


    Jaa dat denk ik dus ook!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik zou ook eerst met ze praten want in een keer in 1 bed now wea. Weet jij veel wat ze bij je willen doen. Eerst goeie vrienden zijn en daarna samen in een bed maar niet meer in bed.

    Xx.

    Niet accepteren hoor.Niet dat ik het niet wil:Y)Maar ik wil niet zoals Ann-Kathrin met de dood bedreicht worden x'D

    Ligt eraan voor wat he XD Een one-night-stand zou ik niet eens zo erg vinden (ja ik ben raar XD) Maar alsnog is het wel raar als ze dat vragen.... Maar bij andere jongens doe ik dat dus echt niet he

    Niet accepteren hoor.Niet dat ik het niet wil:Y)Maar ik wil niet zoals Ann-Kathrin met de dood bedreicht worden x'D
    maar van dat kind was het een ander verhaal =|

    (...)maar van dat kind was het een ander verhaal =|


    Geloof je nou echt dat ZIJ Tom dronken heeft gevoerd?Het is dan ook zijn eigen schuld hoor,want ij had ook kunnen weigeren dus mensen hou bitte op over Ann Kathrin¬¬'

    BTW ik ben de zelfde persoon x'D want ik heb namelijk a lot of accounts x'D

    (...)

    Geloof je nou echt dat ZIJ Tom dronken heeft gevoerd?Het is dan ook zijn eigen schuld hoor,want ij had ook kunnen weigeren dus mensen hou bitte op over Ann Kathrin¬¬'

    BTW ik ben de zelfde persoon x'D want ik heb namelijk a lot of accounts x'D
    Aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. En als ik dat zou geloven, dan lat je me dat maar geloven.

    (...)Aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. En als ik dat zou geloven, dan lat je me dat maar geloven.


    Laat ik je ook,alleen ik vind het dom dat mensen na bijna 3 jaar er nog over door zagen¬¬'

    (...)

    Laat ik je ook,alleen ik vind het dom dat mensen na bijna 3 jaar er nog over door zagen¬¬'


    Ja.. Dat is ook wel weer zo..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Waarschijnlijk niet op ingaan.
    Moest ik ouder zijn, dan heel misschien.
    En als het enkel om te slapen is, niets meer.

    x

    wel op ingaan^^
    en waarscheinlijk ben ik 1van de weinige hier die dat zal doen:P
    naja zeg maar hoe dom ik dan ben als ik dat doe, maar het boeit me nix


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik zou het ook doen denkik.. :D
    Maar niet voor seks ofzo:D Gewoon een beetje praten en plezier maken en dan slapen.. Of wel meegaan naar zijn huis maar dan niet blijven slapen ofzo?
    Het verbaast me eigelijk dat er zo weinig mensen het hier zouden doen, ik dacht dat zowat heel quizlet dan mee zou gaan:D!


    Een tomaat is rood. Daah.