• Toen ik terugkam van de oriëntatieloop. Yens (een creepy jongen) deed een kip na en ik deed dat terug. De andere jongens dachten dat ik het tegen hun deed. Toen we naar het klaslokaal gingen, gingen de meeste al door terwijl we op de juf moesten wachten. Ik ging ook naar boven om ze te zeggen dat ze dat niet mochten doen. En opeens kwam de juffrouw en zeiden al die jongens dat IK zei dat we doormochten. Ik had nog voor de ogen van die jongens geroepen dat die andere leerlingen terug moesten komen. Ik zei natuurlijk nee tegen de juf, en de juf geloofde me. Maar ik werd boos toen de juf mij vroeg dat ik door moest gaan maar ik bleef nee zeggen omdat ik echt buiten zinnen was.


    Ik ben dom geweest ja, dat begrijp ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat je hierom nog geen reden hebt om te zeggen dat je leven 'suckt'. Er zullen nu eenmaal altijd mensen zijn die leugens over je verspreiden en over je roddelen, dat blijft gewoon zo. En als je daarom al vindt dat je leven suckt, dan vertel ik je hierbij dat dat dan altijd zo zal blijven.

    Niet om je aan te vallen hoor, maar als ik het zo lees vind ik het nog niet echt heel erg.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 17:42 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Kruidnoot schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat je hierom nog geen reden hebt om te zeggen dat je leven 'suckt'. Er zullen nu eenmaal altijd mensen zijn die leugens over je verspreiden en over je roddelen, dat blijft gewoon zo. En als je daarom al vindt dat je leven suckt, dan vertel ik je hierbij dat dat dan altijd zo zal blijven.

    Niet om je aan te vallen hoor, maar als ik het zo lees vind ik het nog niet echt heel erg.


    Ik vind het wél erg. Omdat dit elke keer gebeurd, ze me m'n hele leven al kleineren, en ik niet goed met zo'n dingen kan omgaan. Ik ben snel boos en heb het té veel meegemaakt en nooit hulp gekregen dat ik er ziek van word. En het suckt hard ja. Thuis gaat het ook niet goed, en ik krijg er schrammen van. Elk dag thuis heb ik eens ruzie met m'n ouders en soms kom ik er niet meer dan alleen een schram eruit.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    i dont get it


    .

    Tunstall schreef:
    (...)

    Ik vind het wél erg. Omdat dit elke keer gebeurd, ze me m'n hele leven al kleineren, en ik niet goed met zo'n dingen kan omgaan. Ik ben snel boos en heb het té veel meegemaakt en nooit hulp gekregen dat ik er ziek van word. En het suckt hard ja. Thuis gaat het ook niet goed, en ik krijg er schrammen van. Elk dag thuis heb ik eens ruzie met m'n ouders en soms kom ik er niet meer dan alleen een schram eruit.

    Lieve schat, ik ben 9 jaar gepest, ik heb last van woedebeheersing, ik zit onlangs bij een psycholoog, mijn vader is overleden, mijn thuissituatie is niet goed, op school loopt het niet altijd even lekker en ik zie mijn vrienden amper. Hoor je mij klagen?(krul)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 18:05 ]


    your eyes are like stars in the night.

    DAVIDxVILLA schreef:
    jongens én leerkrachten (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    xOMAHAMALL schreef:
    i dont get it


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Nou meid, ik vind dat je al het recht hebt om te zeggen dat je een kutleven hebt. Zou ik ook zeggen als gemene kindjes dingen over mij zeggen tegen de juf.


    Everything means nothing, if I ain't got you.