• Toen ik terugkam van de oriëntatieloop. Yens (een creepy jongen) deed een kip na en ik deed dat terug. De andere jongens dachten dat ik het tegen hun deed. Toen we naar het klaslokaal gingen, gingen de meeste al door terwijl we op de juf moesten wachten. Ik ging ook naar boven om ze te zeggen dat ze dat niet mochten doen. En opeens kwam de juffrouw en zeiden al die jongens dat IK zei dat we doormochten. Ik had nog voor de ogen van die jongens geroepen dat die andere leerlingen terug moesten komen. Ik zei natuurlijk nee tegen de juf, en de juf geloofde me. Maar ik werd boos toen de juf mij vroeg dat ik door moest gaan maar ik bleef nee zeggen omdat ik echt buiten zinnen was.


    Ik ben dom geweest ja, dat begrijp ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jongens, wie kan ze begrijpen. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    leerkrachten hé (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    jongens én leerkrachten (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    De leerkracht had een gesprek met de hele klas door dit voorval. Dat "gesprek" was marteling.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    DAVIDxVILLA schreef:
    jongens én leerkrachten (cat)


    effort never betrays you

    En wat is hier dan zo triestig aan dat je een transformatie bent doorgegaan?


    your eyes are like stars in the night.

    DAVIDxVILLA schreef:
    jongens én leerkrachten (cat)


    Everything is worse without music.

    Poseidon schreef:
    En wat is hier dan zo triestig aan dat je een transformatie bent doorgegaan?


    Dat dit mij élke f*cking time gebeurd. Dat elke verdomde mens in mijn klas tegen mij is en stomme roddels over me verspreidt. Dat niemand me begrijpt en ze altijd stómme leugens over me vertellen en jij nog kan zeggen wat er triestig aan is. Ik snap dat je het verhaal niet wist. En ik ben hypocriet, weet ik. Het spijt me, maar wat is de echte reden dat je het verhaal wou weten? Om dan te zeggen dat ik overdrijf? Want zo ziet er naar uit.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Turn schreef:
    Jongens, wie kan ze begrijpen. >.<


    They fell in love, didn't they?

    Tunstall schreef:
    (...)

    Dat dit mij élke f*cking time gebeurd. Dat elke verdomde mens in mijn klas tegen mij is en stomme roddels over me verspreidt. Dat niemand me begrijpt en ze altijd stómme leugens over me vertellen en jij nog kan zeggen wat er triestig aan is. Ik snap dat je het verhaal niet wist. En ik ben hypocriet, weet ik. Het spijt me, maar wat is de echte reden dat je het verhaal wou weten? Om dan te zeggen dat ik overdrijf? Want zo ziet er naar uit.

    Jeetje doe maar rustig hoor! Wat heb ik jou nou foutgedaan?:\

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 13:34 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap het niet.


    Food.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Jeetje doe maar rustig hoor! Wat heb ik jou nou foutgedaan?:\


    Nee. Je wou weten wat er gebeurd was, waarom het zo triestig is. Zó, dat mijn leven suckt betekent niet dat het mijn schuld is. Sorry, maar het is gewoon dat mensen soms zo onwetend zijn. Je hebt me niets foutgedaan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Nee. Je wou weten wat er gebeurd was, waarom het zo triestig is. Zó, dat mijn leven suckt betekent niet dat het mijn schuld is. Sorry, maar het is gewoon dat mensen soms zo onwetend zijn. Je hebt me niets foutgedaan.
    No offence, ik weet niet hoe het voor jou zit, maar het zal in jouw ogen vast wel erg zijn maar ik vind niet dat je daardoor al kan zeggen dat je leven al zuigt. Er zijn mensen die het veel erger hebben (gehad) en vinden het leven nog steeds prima.


    your eyes are like stars in the night.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Dat dit mij élke f*cking time gebeurd. Dat elke verdomde mens in mijn klas tegen mij is en stomme roddels over me verspreidt. Dat niemand me begrijpt en ze altijd stómme leugens over me vertellen en jij nog kan zeggen wat er triestig aan is. Ik snap dat je het verhaal niet wist. En ik ben hypocriet, weet ik. Het spijt me, maar wat is de echte reden dat je het verhaal wou weten? Om dan te zeggen dat ik overdrijf? Want zo ziet er naar uit.

    Ik weet dat dit tegen Poseidon was, maar ik ga toch reageren omdat ik het ook niet echt snapte. Je moet je gewoon niet teveel aantrekken van mensen die leugens vertellen, die zoeken alleen maar aandacht.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Jongens, wie kan ze begrijpen. >.<



    uhhh niemand????(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor