• Zoals de meeste van jullie wel weten en/of wel eens gezien hebben schrijf ik verhalen. Thrillers, fantasy, drama, romantiek en het liefst een combinatie van twee of meerdere van die dingen.
    Mijn verhalen lopen soms ook de vrij heftige kant op waardoor mensen ook wel eens af haken.
    Nu zit ik al een tijdje in tweestrijd te twijfelen of ik dan misschien ook eens een wat 'liever' verhaal zal schrijven waar jullie niet jullie broekjes in hoeven te kleuren. Maar lijkt dit jullie ook wat of moet ik me echt bij mijn genres houden? :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee. Doorgaan met wat je nu doet, want dat spreekt jou het meeste aan, denk ik? Je moet niet je genre gaan veranderen omdat andere het anders niet zullen lezen, dat is zonde.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is hun probleem als ze het niet lezen omdat ze er niet tegen kunnen. :Y)


    Your call, Detective Shinypants.

    Je moet de verhalen schrijven die jij zelf helemaal goed vindt.(krul)


    effort never betrays you

    Je kan dat is doen :Y)
    Maar je moet vooral je verhaal zelf goed vinden.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 12:03 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hetgeen schrijven waar jij je het beste bij voelt. Kijk, als ik mazzel heb haal ik eens tien abo's met mijn verhalen omdat de onderwerpen mensen niet aanspreken. Maar.. ik schrijf wel op wat er in mij omgaat en waarover ik wíl schrijven. Kortom; waar ik m'n passie en energie in kwijt kan. En ik denk dat het ook iets is waarover jij kunt nadenken. Voor sommige mensen geeft een groot aantal lezers de drive om door te schrijven, voor anderen juist dat je de kant op gaat die jou het meest aanspreekt. Dus ja, das zeg maar mijn manier van denken :']

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 12:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Hetgeen schrijven waar jij je het beste bij voelt. Kijk, als ik mazzel heb haal ik eens tien abo's met mijn verhalen omdat de onderwerpen mensen niet aanspreken. Maar.. ik schrijf wel op wat er in mij omgaat en waarover ik wíl schrijven. Kortom; waar ik m'n passie en energie in kwijt kan. En ik denk dat het ook iets is waarover jij kunt nadenken. Voor sommige mensen geeft een groot aantal lezers de drive om door te schrijven, voor anderen juist dat je de kant op gaat die jou het meest aanspreekt. Dus ja, das zeg maar mijn manier van denken :']


    Ja, nou qua abo's hoef ik me absoluut geen zorgen te maken [klinkt arrogant, maar dat is zo. ._.], maar ik schrijf zeker in wat mij het meeste aanspreekt. Ik heb nu eenmaal een freaky/psychopatische gedachtegang die goed aanvoelt om mee te schrijven en mee van me af te schrijven.
    Ik twijfel alleen omdat ik het ergens wel uit wil proberen, maar ook omdat ik zoveel moeite heb om 'normale' verhalen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 12:16 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Busdriver schreef:
    Het is hun probleem als ze het niet lezen omdat ze er niet tegen kunnen. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Pinup schreef:
    (...)

    Ja, nou qua abo's hoef ik me absoluut geen zorgen te maken [klinkt arrogant, maar dat is zo. ._.], maar ik schrijf zeker in wat mij het meeste aanspreekt. Ik heb nu eenmaal een freaky/psychopatische gedachtegang die goed aanvoelt om mee te schrijven en mee van me af te schrijven.
    Ik twijfel alleen omdat ik het ergens wel uit wil proberen, maar ook omdat ik zoveel moeite heb om 'normale' verhalen te schrijven.

    Misschien kun je het eerst voor jezelf proberen? Dat heb ik ook gedaan, omdat ik nooit fanfiction had gedaan, en het wel wou proberen. Daardoor kan ik nu meer verschillende kanten op. :'D


    Your call, Detective Shinypants.