• YeeY herfstvakantie ! Maar ook niet YeeY !
    Want dan zie ik een jongen de ik mega leuk vind 9 dagen niet:( hoe hou ik dat vol :$! :(?

    X


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Misschien het zelf heel leuk hebben met vriendinnen?


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ik leef nog... dus het is te doen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    You'll make it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ma echt ik denk de hele tijd aan hem en 9 dagen zijn echt lang:$!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    You'll survive.


    Only losers can act the way you do

    Je hormonen slagen op hol en je bent hopeloos verliefd, spijtig genoeg is hopeloos verliefd zijn niet echt gezond (je gaat domme dingen doen). Probeer zoveel mogelijk met vriendinnen te gaan doen zodat je niet aan hem hoeft te denken! (:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 23:02 ]


    Only losers can act the way you do

    Oké ik zal het proberen:$!

    Swamp schreef:
    Je hormonen slagen op hol en je bent hopeloos verliefd, spijtig genoeg is hopeloos verliefd zijn niet echt gezond (je gaat domme dingen doen). Probeer zoveel mogelijk met vriendinnen te gaan doen zodat je niet aan hem hoeft te denken! (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Parviainen schreef:
    Ik leef nog... dus het is te doen :')


    Hope goes lost but never dies.

    ga naar hem toe? :D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zo lang is dat nou ook weer niet XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whaha, had ik dus ook last van xD Gewoon veel aan hem denken en hem toevoegen op hyves of msn ofzo, dan kan je hem nog eens een berichtje sturen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het de hele zomervakantie vol gehouden joh.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Komt wel goed, joh (: Het is voorbij voordat je het weet. Maar probeer gewoon van je vakantie te genieten en niet heel de tijd aan hem te denken, dat is zonde (:. Gewoon leuke dingen gaan doen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 11:46 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    spreek af :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Spreek meer af met vriendinnen, dan denk je er ook niet zoveel aan.:Y)


    Everything is worse without music.