• Gimme een link met een goeie versie. :9~
    Want ik ben nu al heel lang aan het zoeken en kan er geen vinden; of hij is verwijderd, of hij loopt de hele tijd vast, of je moet er iets voor installeren of je moet lid worden. En ik heb geen zin in die bullshit (krul)

    Bij voorbaat dank =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hmm, misschien moet je opzoeken op Stagevu.com die heeft altijd goede kwaliteit.


    Everything is worse without music.

    Ik kijk meestal films op ineedpopcorn.com dan krijg je door links naar andere sites waar ze op staan :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik download die films gewoon XD
    Maar ik denk dat die links hierboven wel goed zijn,

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 21:41 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Apparition schreef:
    Ik kijk meestal films op ineedpopcorn.com dan krijg je door links naar andere sites waar ze op staan :'D


    Omg wat ben ik blij dat ik in dit topic heb gekeken!! wat een geweldige site!!!! ik heb er net letters to juliet op gekeken, de kwaliteit is niet super, maar wel een super leuke film!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    De linkjes die al zijn gegeven zijn goed (:


    You try so hard not trying to try so hard.

    Significance schreef:
    Hmm, misschien moet je opzoeken op Stagevu.com die heeft altijd goede kwaliteit.


    Ja, idd, maar dan is het wel sowieso in engels & ik zou hem eerst downloaden, dat kijkt makkelijker, want als je de film meteen op de site wilt zien dan gaat hij soms 'bufferen', wat heel irritant is want dan moet je wachten (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zoek er ook een link voor :'D. Dus ik weet er geen(cat)

    Ik weet niet, but ik hou van die film. :3


    Some people make the world special just by being in it