• -

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 19:51 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    (...)
    Ze slaapt al gelukkig, en ik heb alle drank verstopt, luckily.

    Sterkte he, maar ik zou echt hulp zoeken ;s


    We're hiding behind skin that's too tough

    Hmm die situatie komt me maar al te bekend voor.
    Maar, het enige wat je kunt doen is hulp zoeken. Professioneel..
    En dat is zeker niet makkelijk, maar er moet wat gebeuren, dat mag wel duidelijk zijn.
    En ik las in een reactie van je, dat je alle drank verstopt hebt, het is alleen dan de vraag of ze er ontzettend kwaad van wordt of niet.. En als je het gaat verstoppen, wordt zij ook zo.. Dan gaat ze stiekem drinken, en ja natuurlijk merk je dat wel.. Maar je kunt dan haar drank niet vinden waarschijnlijk. -zo is de situatie die ik ken tenminste wel-

    Maar in ieder geval, heel veel sterkte met de situatie (flower)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 0:21 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Zijn je ouders gescheiden?
    zo nee, praat eens met je moeder én vader.
    zo ja, vraag je vader of hij je met dit probleem kan helpen


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    omg
    verstop allees :O
    sterkte (flower)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het verstoppen van de drank helpt niet veel lijkt me, want dan kan ze het ook stiekem doen. Ze kan alsnog haar drank stiekem kopen, zonder dat jij het in de gaten hebt. Of je moet elke minuut en seconde bij je moeder blijven?

    En ik zou erover praten met een maatschappelijk werkster. Of iemand anders die er meer van weet, want als je er echt weg wilt - waar wil je dan naartoe?
    In ieder geval, ik wens je veel sterkte. En hoop echt dat het beter komt, en dat ze van haar drankverslaving afkomt. (flower)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet wat je kan doen. Hm, misschien iemand om hulp vragen? In ieder geval sterkte!


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    oke dat is niet normaal.:S!!! misschien proberen al het drank te verstopen of weg te gooien.....?????
    aan mij heb je niks xD.
    veel sterkte(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik zou haar opeten :9~


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Mijn moeder was ook zo, maar ze dronk niet. Ze was naar de doktor gegaan en het bleek dat ze depressief was. Ze had 2 soorten depressie en is naar een psygiater gegaan. Ze had een 1 of andere postnatale depressie. Dat betekend dat ze niet veel om haar kinderen meer gaf en nog een andere soort. Maar misschien is de psygiater een oplossing, want het heeft bij mijn moeder wel geholpen. In het begin, toen ze er nog last van had pakte ze mijn spullen af als ik straf had. Mobiel,enzo. En ik kreeg om de domste dingen straf! Later werd het nog erger, Ik moest van haar als straf om 6 uur 's ochtends opstaan om te schoonmaken! En dan mocht ik niet eens eten! 1 keer ben ik zelfs bijna van m'n stokje gegaan :0 Ik dreigde dat ik weg zou gaan en nooit meer zou terugkomen.
    Nu doet mijn moeder niet meer zo. De therapie heeft denk ik geholpen :)
    Wat ik wil zeggen is: Zoek hulp! Je kan het!(flower)