• Eeej ik had ooit een film gezien over een levend schaak bord maar dat boek wil ik graag lezen maar ik wet niet hoe het boek heet. Misschien dat jullie het weten. Het gaat over een meisje sara/sarah en die krijgt of heeft een schaak spel dat beweegt en alleen zij kan het zien en ze gaat soms ook in die wereld en zo word ze heel goed in schaken. Op school gaan ze een wedstrijd houden en die beste mogen dan mee gaan om tegen sara der vader te schaken alleen weet die man niet dat sara zijn dochter is. Zij mag ook mee samen met haar beste vriend alleen die jongen word ziek en sara gaat met hem mee naar huis en vergeet haar schaakspel mee te nemen. Als ze weer terug is is der vader al met haar schaakbord weg en gaat ze weer naar huis toe en dan komt der vader en komt hij erachter dat hij een dochter heeft.


    Ja beetje lange en rare ding maar ik wil dat boek echt heel graag nog een keer lezen xD


    Miracle!!

    Bij de eerste zinnen moest ik denken aan Harry Potter, maar dat zal hem wel niet zijn, lol (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haha,, ik dacht eerst ook aan harry potter(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    hahahaha xD nee het is geen harry potter xD


    Miracle!!

    Haha, dacht ik ook aan.
    Maar neen, geen idee. Sorry :x


    Has no one told you she's not breathing?

    Lang leven de koningin
    Of
    Leven de koningin

    Lang Leve De Koningin (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Is die film niet al oud? :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Spero schreef:
    Bij de eerste zinnen moest ik denken aan Harry Potter, maar dat zal hem wel niet zijn, lol (krul)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik dacht juist aan Alice in glamourland maar dat is volgens mij alleen een film ;x maar ik weet wel welke je bedoelt en die ik zei is het niet xd

    Synyster schreef:
    Lang Leve De Koningin (:

    DIE NAAM ZOCHT IK XD
    ik herkende de beschrijving xd maar wist alleen nog dat de titel iets met koningin was XD
    Maar dat ja.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo