• maar dit wordt echt crazy :'D
    Oké, mijn moeder is echt weeeeird. M'n PC moet opeens om 11 uur uit, terwijl het vakantie is enzo. En normaal heeft ze er nooit een probleem van gemaakt en zo, en nu opeens wel. Zegt ze ja wat doe je zo laat nog op de PC. Ik zo, ja schrijven en op quizlet. Oh nou ik heb wat anders gehoord zegt ze dan. En dan denk ik van, huh? Zei ze dat ik sexpraatjes had met ene Nick op MSN :'D En ik keek d'r zo aan van ‘are you kidding me?’ en toen begon ik heel hard te lachen. Want ja, ik bedoel maar :'D

    Nog iemand van die ouders die denken dat je 's nachts naakt voor de webcam zit? :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Het kan mijn moeder niet echt schelen wat ik doe op de PC maar wel hoelang ik erop zit, ze zegt dat ik verslaafd ben. :'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ability schreef:
    Mijn moeder gluurt ook altijd naar mijn scherm. Tss. (':

    Die van mij ook, ik mag niet eens een webcam O,o
    maar zit ik zo op Q, lach ik. Zij zo van: "Wat is er zo grappig?"
    "Oh, er is zo iemand op Q, die zegt..."
    "Is het een jongen?"
    "Nee, het is een meisje."
    "Hoe oud is ze?"
    "...15?"
    "Hoe weet je dat?"
    "Van haar profiel?"
    "Hoe weet je dat het geen vieze oude man is?"
    "Die gaat echt geen 4 stories schrijven."
    "En hoe weet je dat hij het echt zelf heeft geschreven?"
    En zo gaat het dus elke avond "=.=


    Alis volat propriis

    nee me moeder denkt dat niet
    Ze weet wle dat ik verhalen schrijf en dat vind ze erg tof en dat ik op Quizlet zit, ik ken mijn beste vriendin van Quizlet haha, mijn mama is cool (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 12:32 ]


    I solemny swear i am up to no good

    de mijne vragen ook altijd cat ik aan het doen ben en als ik het dan niet wil zeggen , vinden ze me kinderachtig :X
    nouja , zij moeten niet weten dat ik op dit forum zit of th-blogs lees :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    nee mijn moeder niet. ik denk dat mijn moeder niet eens gaat kijken ik ben veel te jong -en ik heb geen webcam X]-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daarom zit ik ook altijd op mijn kamer met de laptop, omdat ze anders mee gaan zitten kijken wat ik doe en dat is fucking irritant :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mag dat ook niet eens meer vrijdag en zaterdag ben ik heel laat opgebleven. En ineens mocht het niet meer.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Mijn moeder wilt altijd weten wat ik doe echt irritant is da..

    echt ik word dan helemaal gestrest


    I love BTR and One Direction!

    Lief, wees blij. Doordeweek mag ik maar tot 8 uur achter mijn laptop. En eigenlijk mag ik er ook maar een uur per dag achter. Niet dat ik me daar aan houd, maar okay..


    Alleen maar tranen van geluk

    Ach, joh. -gayhand-
    Ik heb zowat een jaar stiekem op Quizlet gezeten. xd


    wth.

    Nooit last van, heb compiter op m'n eigen kamer en mijn moeder komt alleen binnen om de was of zo binnen te brengen of welterusten te zeggen, als ik in bed lig. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vast zo'n ouder boekje gelezen waarin staat hoe goed het is voor je kind om te slapen inplaats van achter de computer te zitten x'd

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 19:22 ]


    I rather love then fight.

    Ability schreef:
    Mijn moeder gluurt ook altijd naar mijn scherm. Tss. (':


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.