• Ja, ik heb een nieuw idee. Dus, jullie moeten even dit lijstje invullen.
    En ik zal er de beste uitkiezen. Degene die gewonnen is, stuur ik een berichtje.

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Idee van verhaal;
    Een beschrijving van jou uiterlijk;
    Bekende personen/onbekende personen;
    Welke kleuren moet het template hebben;
    Heb je een willekeurige foto als cover;



    Als je geluk hebt kies ik er twee haha.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Naam; Toke Machon
    Leeftijd; 13
    Karakter; Snel geërgerd. Ik ben wel sociaal en heb ontzettend droge humor. Ik denk altijd door (': Bij het minste dat je tegen me zegt kan ik beginnen te wenen. Ik ben graag alleen. Ik stel hoge eisen aan mezelf. Mijn schoolbooken moeten netjes zijn en ik doe erg mijn best.
    Idee van verhaal; Je kan iets doen over mijn klein zijn?
    Een beschrijving van jou uiterlijk; Wat je moet weten is dat ik dus klein ben. Een 13 jarig iemand lijdt daaronder, ja. Ik ben zo ongeveer een meter 43. Ik heb bruin, lang en gestijld haar. Mijn ogen zijn groen & sprekend, daarover krijg ik best vaak complimenten. Ik ben best dun. Lichte sproetjes op mijn neus en wangen.
    Bekende personen/onbekende personen; Just me baby :Y)
    Welke kleuren moet het template hebben; Rose moet erin zitten. Ander zwart-wit-grijs achtig. ;D
    Heb je een willekeurige foto als cover; Nee sory. :x Als je me kiest, dan stuur ik je wel een Pb met een picture (:

    Let me know (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 18:09 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Naam; Gaby
    Leeftijd; 14
    Karakter; Sociaal, melig, gezellig en uhmm ongeduldig. Als iets niet naar m'n zin gaat laat ik dat ook altijd merken.
    Idee van verhaal; Vampier versie van Barbapapa die mijn bloed wilt drinken. _O_
    Een beschrijving van jou uiterlijk; 1m64 lang, 48 kilo, blond haar, groene ogen, bril, uhmm...
    Bekende personen/onbekende personen; Barbapapa dus (is die bekend?)
    Welke kleuren moet het template hebben; Iets met babyblauw vind ik altijd schattig.
    Heb je een willekeurige foto als cover; zoiets?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 18:15 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Naam; Sandra Michaela Santiago
    Leeftijd; 22 jaar.
    Karakter; Sandra is een aardig meisje. Ze heeft een klein hartje, en ze is erg vriendelijk tegenover andere mensen. Toch heeft ze soms haar gemene buien, maar die heeft iedereen wel, dus, dat zal wel normaal zijn. Sandra doet graag aan creatieve dingen, zoals tekenen, schilderen en muziek dingen. Ze speelt gitaar en piano.
    Idee van verhaal; Voor Sandra leek het alsof alles kapot was en toch, terwijl er geen reden toe was, ze accepteerde het wel. Het leven vol pijn, leden en afzonderen was haar lot en wie was zij om wat te veranderen aan haar lot. Maar op een dag, leken dingen eindelijk op hun plaats te zijn gevallen, en in tegenstelling wat iedereen had verwacht, begon Sandra zich nog erger te voelen. Ellende is haar thuis, en geluk is ver uit haar leven verwijdert. Maar wat als het ware geluk haar lot was. Maar war als de verwezenlijking van het ware geluk betekende dat ze alles verkeerd deed. Soms kwam liefde van verkeerde kanten, in iets gevaarlijks en riskant, iets wat verboden was en zeldzaam. En soms kwam liefde in de vorm van een leraar.Een beschrijving van jou uiterlijk; Sandra heeft zwart haar tot ongeveer haar schouderbladeren. Ze heeft golven en donkerblauwe ogen. Ze is niet erg lang, eigenlijk eerder te kort en ze is ook niet dik, maar ook niet dun. Sandra draagt voorderest allemaal wel leuke kleding en ze draagt niet al te vaak hakken, want ze kan daar niet goed op lopen.
    Bekende personen/onbekende personen; Bekende personen. Ik wil wel even lijsten wie allemaal hoor. Sure thing. Here it comes, met foto. Synyster Gates, Shimon Moore, Jacoby Shaddix, Zacky Vengeance. Doe de laatste anders maar niet, want dan word een heel lief meisje boos op mij. Heb je eigen suggesties, meld het mij maar, als ik word gekozen.
    Welke kleuren moet het template hebben; Zwart/wit
    Heb je een willekeurige foto als cover; Ehm, nee, ik heb al wel een titel trouwens. Maar goed.

    Meer info wil ik wel melden als ik gekozen word.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam; Amina
    Leeftijd; 16
    Karakter; Ik ben lief en sta niet graag in het middelpunt. Ik vind mezelf de meest grappigste persoon die er bestaat op deze wereld, ookal denkt bijna iedereen daar anders over. Mensen zijn graag bij me, zelf vraag ik me soms af waarom. Ik schrijf graag, zo kan ik mijn inspiratie kwijt. Ik denk graag na over het leven en de samenleving. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het leven niet is geworden waar het oorspronkelijk voor was bedoeld, maar ik koester mijn hoop op dat alles nog kan veranderen. Ik hou van in het gras liggen en met gesloten ogen wegdromen of naar muziek luisteren. Ik zoek geen vreugde, maar ben ervan overtuigd dat je moet kunnen genieten van de kleine dingen des leven. Enerzijds geloof ik niet in liefde, anderzijds hoop ik dat 'mijn ware', die mijn pad misschien tegemoet loopt, me het tegendeel zou kunnen bewijzen.
    Idee van verhaal; Mag jij kiezen.
    Een beschrijving van jou uiterlijk; Ik heb een normaal gestalte. Ik ben wat bruiner getint en heb lang, zwart haar met pijpenkrullen en een gestijlde pony/froefroe. Ik heb erg donkerbruine ogen.
    Kledingstijl; Ik draag voornamelijk retrokledij en ik zoek graag naar kleding in leuke tweedehandswinkeltjes. Mijn kledij bestaat meestal uit een skinnyjeans met een brede, lange bloemen/kanten bloesjes erover of een rokje met bloemenprint. En ik draag àltijd een lange ketting.
    Bekende personen/onbekende personen; Mag jij kiezen.
    Welke kleuren moet het template hebben; Mag jij kiezen.
    Heb je een willekeurige foto als cover; Nee.

    Voilà. Ik hoop dat ik het juist heb begrepen, je moest toch jezelf beschrijven?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 18:57 ]


    If we had not a soul, music would have created it.