• Iedere dag als ik me aanmeld op msn zie ik Justin wel op het msn-nieuws staan, de ene keer heeft hij met iemand gezoend, de andere keer mag hij niet daten van zijn moeder en nu heeft hij weer een jongen van 12 geslagen? Ja hoor. Hoe overleeft die jongen het toch in de showbizzwereld?
    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 13:55 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Tgg haha x'D Waarom zou hij een jongen van 12 slaan (krul)


    -

    Genius schreef:
    Tgg haha x'D Waarom zou hij een jongen van 12 slaan (krul)

    Weet ik ook niet precies, volgens mij schold hij Justin uit voor homo ofzo, maar justin beweert zelf dat hij niet sloeg. Heel vaag allemaal..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Kan die wel? Tegen zo'n twaalfjarige! :@

    XD

    Ach, als hij het niet meer wilt moet hij zich maar kaalscheren en Jazz of Metalmuziek gaan maken.
    Dus ja... Als hij het écht heel erg zou vinden kan hij er wat aan doen.

    Eigenlijk denk ik dat hij het niet zó heel erg vind, hij krijgt er meer aandacht van dus...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jail schreef:
    (...)
    Weet ik ook niet precies, volgens mij schold hij Justin uit voor homo ofzo, maar justin beweert zelf dat hij niet sloeg. Heel vaag allemaal..


    Hij moet het ondertussen toch wel gewend zijn dat mensen hem homo noemen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Heikneuter, je gaat toch geen 12 jarige slaan. (N)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Warfarer schreef:
    (...)

    Hij moet het ondertussen toch wel gewend zijn dat mensen hem homo noemen...

    Haha ;x maar toch heb ik medelijden met hem.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jail schreef:
    (...)
    Weet ik ook niet precies, volgens mij schold hij Justin uit voor homo ofzo, maar justin beweert zelf dat hij niet sloeg. Heel vaag allemaal..

    Juist :'D
    Ach het boeit me niks of hij het moeilijk heeft of niet, hij wou dit zelf (krul)


    -

    Arme jongen toch.


    Life is hard and then we die

    Eigen schuld dikke bult. Hij wilt zelf zo nodig beroemd zijn. Hij zoekt zelfs steeds de media op,dan moet hij niet gaan zuren dat hij geen eigen leven meer heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tja, ik vind het eigenlijk best wel zielig voor hem. Ik ben zelf geen fan, maar er zijn echt een miljoen meiden ofzo die al gaan gillen bij het horen van zijn naam, en daar moet je toch ook wel een beetje gestoord van worden, helemaal als je nog zo jong bent...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Tja, ik vind het eigenlijk best wel zielig voor hem. Ik ben zelf geen fan, maar er zijn echt een miljoen meiden ofzo die al gaan gillen bij het horen van zijn naam, en daar moet je toch ook wel een beetje gestoord van worden, helemaal als je nog zo jong bent...

    idd.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik word er gek van omdat hij steeds in het nieuws komt van msn:S


    i love me dreams

    Square schreef:
    Tja, ik vind het eigenlijk best wel zielig voor hem. Ik ben zelf geen fan, maar er zijn echt een miljoen meiden ofzo die al gaan gillen bij het horen van zijn naam, en daar moet je toch ook wel een beetje gestoord van worden, helemaal als je nog zo jong bent...


    Mijn Engels lerares vertelde dat ze een keer een nieuwsbericht van de CBBC liet zien aan een brugklas, en dat begon dus met een klein stukje over Justin en toen begon de helft van die klas helemaal te krijsen. XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    PURExLOVE schreef:
    ik word er gek van omdat hij steeds in het nieuws komt van msn:S


    Jah, dan staat er echt niks interessants meer op.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Vind hem stom sorry voor de fans, voor mij mag nu wel eens wt anders komen dan Justin Bieber.. Maar eh hoort dit niet bij media of artiesten?? Gewoon een vraagje hoor (A)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.