• Iedere dag als ik me aanmeld op msn zie ik Justin wel op het msn-nieuws staan, de ene keer heeft hij met iemand gezoend, de andere keer mag hij niet daten van zijn moeder en nu heeft hij weer een jongen van 12 geslagen? Ja hoor. Hoe overleeft die jongen het toch in de showbizzwereld?
    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 13:55 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Alsof hij er wat aan kan doen dat al die camera's aan z'n reet plakken.


    Hope goes lost but never dies.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Hij moet het ondertussen toch wel gewend zijn dat mensen hem homo noemen...



    hahahaha

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 okt 2010 - 14:59 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    ja idd whahahahha xD


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hij wou beroemd worden, dan krijg je dit soort dingen :'D

    Wat een arme jongen -kuch-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tja, hij heeft er zelf voor gekozen. Hij had van te voren kunnen bedenken hoe het is als beroemdheid.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lol een jongen van 12 haha :'D Da's een goeie, dat wil ik nog eens van dichtbij meemaken!


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ocharme! :/ ..

    Dat 'ie Zichzelf Ophangt :|


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    Een ster heeft het altijd moeilijk met roddels, Maar hij/zij doet zen best om al die roddels de negeren

    Justin Bieber is dus echt ge-wel-dig. Hij maakt me echt aan het lachen, en het beste vind ik de mensen die zich ook nog aan dat joch gaan ergeren.


    You move me ......... Kurt

    Vervelend.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De meesten artiesten zorgen ervoor dat ze zo min mogelijk in het nieuws komen. Justin zoekt het juist op, dus hij moet niet zeuren. Als hij niet meer in het nieuws wil komen, moet hij zich eens gedeisd houden. Ik ben er trouwens wel zat van dat ik op elke site waar ik kom Justin weer zie. ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat kut zeg.


    I live for the applause, you will die for it.

    ah wat erg nou toch?
    heeft hij het moeilijk?
    aaaaaaaaaaahxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen, laat hem dan maar stoppen, als hij zulke dingen niet wil horen.


    Everything is worse without music.