Okej ik stuur hier maar een bericht omdat ik er nogal mee zit
ik heb een ex.. die echt heel erg Vaag doet.
Enige wat ik wil is alles vergeten.
gewoon verder leven.
maar dat wil die gene blijkbaar niet.
Ze blijft maar domme dingen verzinnen om me voor schut te zetten of kapot te maken of vals te beschuldigen. Gelukkig lukt dat niet maar het word nu wel heel erg anoying >.>
Ze zit ook bij me op school en nu zit ze te zeuren tegen iedereen dat ik haar stalk en lastig val... terwijl ik niet eens in de buurt kom of er na om kijk en dat is niet het enige.. ik word nu oowk nog is gepest door vrienden omdat ik met diegene heb gehad.. en ik had alleen met diegene door medelijde en eigenlijk niet om liefde.. Ik weet niet meer wat ik eraan moet doen. Maar het word aardig irri en ik word er zat van...
iemand tips? PLZ:S
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Ex doet extreem dom
Ex doet extreem dom - Liefde, Vriendschap & Familie
-
17 okt 2010 - 21:0917 okt 2010 - 22:27
Meth schreef:
(...)
Jullie hebben toch wel zo'n cool clubhuis hè? Want anders stap ik over naar Team Niemand ;z
We gebruiken het clubhuis van mijn scoutingsgroep, daar zijn heeeel veel koekjes.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
17 okt 2010 - 22:28Turn schreef:
(...)
Omdat je een oorlogstopic niet moet sluiten, dan woedt de oorlog weer verder in een ander topic.
Dan krijgen we nog een rel'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
17 okt 2010 - 22:28OHMYANDY schreef:
(...)
We gebruiken het clubhuis van mijn scoutingsgroep, daar zijn heeeel veel koekjes.
KOEKIES! 8Ds[he] be[lie]ve[d]
17 okt 2010 - 22:29OHMYANDY schreef:
(...)
We gebruiken het clubhuis van mijn scoutingsgroep, daar zijn heeeel veel koekjes.
Come to the Geesz side, we have cookies.*insert philosophical cringe expression here*
17 okt 2010 - 22:2917 okt 2010 - 22:2917 okt 2010 - 22:30Communist schreef:
Ontopic? Anders volgt er als bijna gesuggereerd een slotje.
We houden op met spammen als ik hoi tegen Thomas op MSN heb gezegd, beloofd! Ik zal het ''hoi'' in dit topic plaatsen als bewijs!'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
17 okt 2010 - 22:30Turn schreef:
(...)
Come to the Geesz side, we have cookies.
Geniaal
oke sorry ik hou mijn monds[he] be[lie]ve[d]
17 okt 2010 - 22:30Communist schreef:
Ontopic? Anders volgt er als bijna gesuggereerd een slotje.
Volgens mij is mod zijn een hele moeilijke ''baan''?*insert philosophical cringe expression here*
17 okt 2010 - 22:30Kuyt schreef:
Hoi jongens, heb ik veel gemist?
Hij heeft toegegeven dat hij Thomas is. How emo.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
17 okt 2010 - 22:31Turn schreef:
(...)
Volgens mij is mod zijn een hele moeilijke ''baan''?
Met een bijzonder slecht salaris..'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
17 okt 2010 - 22:31OHMYANDY schreef:
(...)
Hij heeft toegegeven dat hij Thomas is. How emo.
-Tumtumtuuum-
Waarom heeftie het zo lang ontkent dan?ars moriendi
17 okt 2010 - 22:32Kuyt schreef:
(...)
-Tumtumtuuum-
Waarom heeftie het zo lang ontkent dan?
Werd hij geil van.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
17 okt 2010 - 22:34Mensen ik heb hoi gezegd maar op verzoek van mijn innerlijke stemmen gaan we door
[ bericht aangepast door een moderator op 17 okt 2010 - 22:35 ]
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
17 okt 2010 - 22:35