• Okej ik stuur hier maar een bericht omdat ik er nogal mee zit
    ik heb een ex.. die echt heel erg Vaag doet.

    Enige wat ik wil is alles vergeten.
    gewoon verder leven.

    maar dat wil die gene blijkbaar niet.
    Ze blijft maar domme dingen verzinnen om me voor schut te zetten of kapot te maken of vals te beschuldigen. Gelukkig lukt dat niet maar het word nu wel heel erg anoying >.>

    Ze zit ook bij me op school en nu zit ze te zeuren tegen iedereen dat ik haar stalk en lastig val... terwijl ik niet eens in de buurt kom of er na om kijk :| en dat is niet het enige.. ik word nu oowk nog is gepest door vrienden omdat ik met diegene heb gehad.. en ik had alleen met diegene door medelijde en eigenlijk niet om liefde.. Ik weet niet meer wat ik eraan moet doen. Maar het word aardig irri en ik word er zat van...

    iemand tips? PLZ:S

    Ik ben niet aan het lullen ..

    ColdFlame schreef:
    vertel is dan ?? :S


    Mij overal zwart maken, onder andere. :]]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ColdFlame schreef:
    Ik ben niet aan het lullen ..


    Jawel, want ik heb nooit beweert dat jij me stalkt. Jij hebt alleen gezegd dat ik voor een trein moet springen, maar sorry.. Mijn leven is leuk genoeg (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @ Coldflame: Post is gewijzigd :']

    Vraag me niet waarom of hoe, maar bepaalde verhalen op het forum onthou ik gewoon. Dan lijkt het net of ik degene ben die alles doormaakt. But yeah. Ontopic (it's about time): Tijd voor een gesprek denk ik. Als het niet met haar is, dan met iemand anders. Het liefst mensen met een heldere kijk op de zaak.


    No growth of the heart is ever a waste

    het lijkt bij jouwn ex zo te zijn dat je er niks mee te maken wil hebben en die "thomas ook niet.." maar ik wil eigenlijk wel gewoon vrienden blijven met mijn ex.. integenstelling tot jouwn relatie

    ColdFlame schreef:
    het lijkt bij jouwn ex zo te zijn dat je er niks mee te maken wil hebben en die "thomas ook niet.." maar ik wil eigenlijk wel gewoon vrienden blijven met mijn ex.. integenstelling tot jouwn relatie


    Ik snap je post niet, even in het Nederlands nu? En lul even niet over mijn relatie, of moet ik zeggen.. ''onze''?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou bij jullie lijkt het erop dat jullie niet met elkaar om willen gaan.
    terwijl ik wel gewoon met mijn ex om wil blijven gaan maar gewoon veel minder.
    begrijp je het zo wel?

    Ivan schreef:
    (...)
    Thomas, de ex van Voiceless? Ooh, ik mag die gast niet. Tenminste, afgaande op wat Voiceless allemaal beschreef. Die dingen die hij flikte waren echt laag, dat heb ik nog onthouden.

    Edit: Nu ik het me herinner, hij was nog een tijdje op Q. En toen leek hij me wel aardig. Maar dat met dat zelfmoordgedoe.. man.


    Echt hé! Dat was echt ziekelijk. En dan zit-ie nu een beetje zielig te doen hier. Sorry maar ik geloof ECHT niet dat jij Thomas niet bent. Het verhaal klopt PRECIES.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ColdFlame schreef:
    Nou bij jullie lijkt het erop dat jullie niet met elkaar om willen gaan.
    terwijl ik wel gewoon met mijn ex om wil blijven gaan maar gewoon veel minder.
    begrijp je het zo wel?


    Ik wil best met hem/jou omgaan, maar ik vind het niet zo aardig om te moeten horen dat ik maar voor een trein moet springen omdat meneer zich verveelde en hij mijn naam te vaak moest aanhoren. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ColdFlame schreef:
    Nou bij jullie lijkt het erop dat jullie niet met elkaar om willen gaan.
    terwijl ik wel gewoon met mijn ex om wil blijven gaan maar gewoon veel minder.
    begrijp je het zo wel?


    Kijk poedie, dit topic gaat over Thomasjou.
    KLIKKLIKKLIK

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 21:46 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Poedie 0.o en wat mag dat wel niet zijn

    Oké ik heb alles gelezen nu voel ik me goed... ehm, nee ik snap er niets van! :Y)


    Everything is worse without music.

    ColdFlame schreef:
    Poedie 0.o en wat mag dat wel niet zijn


    Een leuk woord wat niet voor jou geldt. Kijk, dat topic is de reden dat de meeste mensen hier je niet mogen. En ga nu maar ergens anders zielig doen. En ik zal Jotto even bedanken dat hij je leven aan het verpesten is met zijn gepest, haha. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Significance schreef:
    Oké ik heb alles gelezen nu voel ik me goed... ehm, nee ik snap er niets van! :Y)


    Wij hadden, helaas. Dat is uitgegaan en toen ging meneer mij bedreigen en overal zwart maken. En ik moest maar zelfmoord plegen en zo. En dit topic is uit zijn oogpunt, waarin ik de bitch ben. Het topic klopt geeneens, ik heb namelijk nooit beweert dat HIJ me stalkt. Alleen dat ik anoniem gebeld werd en dat mijn vriend van die tijd dacht dat hij dat was. Snap je? :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    1. Jotto pest me niet ;) .
    2. Hij mag je niet dus hij komt niet bij je in de buurt
    3. ja heb geen zin om spelletje meer te spelen >.<
    4. Wist je dat folkert achter je rug om allemaal gemene dingen over je zegt.. Gwn omdat het zo is ;) .. wil geen ruzie wil ook niet zwart gemaakt worden dus.. plz ik wil dit helemaal niet ik wou geen ruzie maar je weet hoe irri folkert soms kan zijn.. dan zeg ik stomme dingen.. maar doe gwn rustig cuz ik ben niet op ruzie uit en wil helemaal geen problemen met je ;'] van mij part zal ik zelfs met je om willen gewoon gaan weetje.. maar dat wil je vast niet -.-
    ow en
    5. ik ben SERIEUS NIET DEGENE DIE JE STALKT VIA TELEFOON