• Okej ik stuur hier maar een bericht omdat ik er nogal mee zit
    ik heb een ex.. die echt heel erg Vaag doet.

    Enige wat ik wil is alles vergeten.
    gewoon verder leven.

    maar dat wil die gene blijkbaar niet.
    Ze blijft maar domme dingen verzinnen om me voor schut te zetten of kapot te maken of vals te beschuldigen. Gelukkig lukt dat niet maar het word nu wel heel erg anoying >.>

    Ze zit ook bij me op school en nu zit ze te zeuren tegen iedereen dat ik haar stalk en lastig val... terwijl ik niet eens in de buurt kom of er na om kijk :| en dat is niet het enige.. ik word nu oowk nog is gepest door vrienden omdat ik met diegene heb gehad.. en ik had alleen met diegene door medelijde en eigenlijk niet om liefde.. Ik weet niet meer wat ik eraan moet doen. Maar het word aardig irri en ik word er zat van...

    iemand tips? PLZ:S

    Kuyt schreef:
    (...)
    Haha, ik vind deze situatie dus echt geniaal he :'D


    Ik vind het ook erg geniaal om op het topic van deze jongeman te reageren. Vooral omdat het ook helemaal niet duidelijk is dat het mijn ex is die beweert het niet te zijn (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wel een beetje off-topic he >.<

    ja leuk he ><

    ColdFlame schreef:
    wel een beetje off-topic he >.<


    Nee, want het gaat nog steeds om jou ex. Want we hebben je al door. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ColdFlame schreef:
    ja leuk he ><


    Ja Thomas, of moet ik Snape zeggen, we genieten er intens van. _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oke.. ik kom hier gewoon me probleem vertellen en word van alles beschuldigt >< leuk.. en hoe mag jij wel niet heten dan

    ColdFlame schreef:
    Oke.. ik kom hier gewoon me probleem vertellen en word van alles beschuldigt >< leuk.. en hoe mag jij wel niet heten dan


    Ik ben Geesz, maar dat wist je toch al? Aangezien je al 1000000x op mijn profiel hebt gekeken vanavond.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Volgens mij ben jij Thomas. Nee, ik weet het eigenlijk wel zeker.

    Thomas, de ex van Voiceless? Ooh, ik mag die gast niet. Tenminste, afgaande op wat Voiceless allemaal beschreef. Die dingen die hij flikte waren echt laag, dat heb ik nog onthouden.

    Edit: Nu ik het me herinner, hij was nog een tijdje op Q. En toen leek hij me wel aardig. Maar dat met dat zelfmoordgedoe.. man.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 21:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Een forum/topic IS er voor Kuytie (en anderen) om zich met de zaken te bemoeien _O_


    ars moriendi

    vertel is Ivan :]

    Ivan schreef:
    (...)
    Thomas, de ex van Voiceless? Ooh, ik mag die gast niet. Tenminste, afgaande op wat Voiceless allemaal beschreef. Die dingen die hij flikte waren echt laag, dat heb ik nog onthouden.


    Ja, dit is mijn ex. Hoi Sam! Ik ben het!

    Hij beweert dat hij niet Thomas is, maar het verhaal klopt precies.. Dus je snapt vast wel dat we hem doorhebben? (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    On-topic blijven hier! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    ColdFlame schreef:
    vertel is Ivan :]


    Ben je te dom om je eigen kutstreken te onthouden?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vertel is dan ?? :S

    Apocalyps schreef:
    On-topic blijven hier! (:


    We zijn on-topic! Het gaat over zijn ex, dat ben ik. En ik kom voor mezelf op, omdat hij aan het lullen is. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'