• Ja, zo'n profielkeuze test waarbij je beroepskeuzetests kan doen enzo. Nou het hoort je dus te helpen met wat je wilt en ik was nooit echt zeker met wat ik wou. Maar de laatste tijd dus wel. Ik ben er net weer mee bezig geweest en nu twijfel ik dus weer. Of ik nou evenementenplanner/organisator of styliste wil worden.
    Nou fijn, was ik erover uit komt dit. Dit helpt mij dus gewoon echt niet D:
    Wie heeft dit ook?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

ATL schreef:
    (...)
    Ooooh dat is echt kut! Maar wat zijn je intresses dan?

Dat is het juist ik heb geen intresses ale ja, ik zeg soms van ik wil dat doen en dan een paar dagen later wil ik dat helemaal niet meer doen, ik denk echt dat ik het nooit ga weten..

Stop wishing, Start doing..

Nee dat heb ik eigenlijk nooit. Als ik eenmaal een keuze heb gemaakt ben ik niet beïnvloedbaar. Ik hou altijd voet bij stuk (:

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

JustLikeYou schreef:
    (...)
    Dat is het juist ik heb geen intresses ale ja, ik zeg soms van ik wil dat doen en dan een paar dagen later wil ik dat helemaal niet meer doen, ik denk echt dat ik het nooit ga weten..

Tuurlijk heb je wel intresses! En dat is kut ga gewoon in de tussentijd bij een kleding winkel werken?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

ATL schreef:
    (...)
    Tuurlijk heb je wel intresses! En dat is kut ga gewoon in de tussentijd bij een kleding winkel werken?

Maar ik wil gewoon iets leuks doen, ergens waar ik niet men een lang gezicht moet werken.
    En ik heb ook geen zin om constant van job te veranderen..
    Ik heb echt geen interesses ik zou echt niet weten wat..

JustLikeYou schreef:
    (...)
    Maar ik wil gewoon iets leuks doen, ergens waar ik niet men een lang gezicht moet werken.
    En ik heb ook geen zin om constant van job te veranderen..
    Ik heb echt geen interesses ik zou echt niet weten wat..

Hm dat is dan moeilijk als je niet weet wat je leuk vind. Ga collums schrijven voor een tijdschrift ofzo?

ATL schreef:
    (...)
    Hm dat is dan moeilijk als je niet weet wat je leuk vind. Ga collums schrijven voor een tijdschrift ofzo?

Ha :p ik kan dat echt niet scchrijven xD
    Zoals veel dingen :X ik wil ni depresief klinken ofzo maar pff ik kan niks :X

Ik moet dit jaar gaan kiezen, ik heb GEEN IDEE wat ik ga kiezen, ik vind alle vakken even stom en ik weet ook niet wat ik later wil worden. Dat wordt voor mij dus een groot probleem, ik hoop dat je eruit komt!

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

FreeRunner schreef:
    Ik moet dit jaar gaan kiezen, ik heb GEEN IDEE wat ik ga kiezen, ik vind alle vakken even stom en ik weet ook niet wat ik later wil worden. Dat wordt voor mij dus een groot probleem, ik hoop dat je eruit komt!

Awh dat is echt kut! Wij doen het met zo'n site maar er komen soms wel dingen uit die ik oké vind maar t helpt niet echt.
    En ik hoop ook dat jij eruit komt!

JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ha :p ik kan dat echt niet scchrijven xD
    Zoals veel dingen :X ik wil ni depresief klinken ofzo maar pff ik kan niks :X

Tuurlijk kan je wel iets!

Ik moet nu ook al die testjes maken.
    bij mij komen er beroepen uit waar ik zeker van ben dat ik ze niet wil worden! Dus ik heb ook niets aan die testen.

Even a white rose has a black shadow.

Discover schreef:
    Ik moet nu ook al die testjes maken.
    bij mij komen er beroepen uit waar ik zeker van ben dat ik ze niet wil worden! Dus ik heb ook niets aan die testen.

Moet je dat ook doen via Qompas? Haha en hetzelfde ik had PR-medewerkster en dat lijkt me nog wel leuk en Advocaat ofzo maar het is niet geweldig ofzo. Ik kreeg ook Notaris --'

sgat,,als je iets kiest wat je graag doet,kan je niet verkeerd kiezen (:
    hmm... Jah zo'n keuze maken is moeilijk. miss moet je is vragen aan je ouders/vrienden wat zij vinden. Zij kennen je en weten wat het beste voor jou zou zijn. succes <3

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Uit mijn beroepskeuzetest kwam wormenkweker. _O_

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

OHMYANDY schreef:
    Uit mijn beroepskeuzetest kwam wormenkweker. _O_

Hahahaha wauw droomberoep, ftw. :Y)

ATL schreef:
    (...)
    Hahahaha wauw droomberoep, ftw. :Y)

Jaaa jonge, nu ben je jaloers éh?!

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'