• Laat weten wie jij de beste badguy in een film vidn mensen zoals Sauron Darth vader the Joker Voldemort Magneto. En laat ook weten waarom daar ehb ik namelijk meer aan.

    The Joker. Hij is gewoon geweldig kan alles alleen aan en hij wint ook nog een soort van in de film en hij heeft geweldige humor.

    Joker uit The Dark Knight, ik hou gewoon van rare, gekke chars.
    Kroenen uit Hellboy, hij is gewoon pro.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm, ik kan zo even geen een bedenken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Stark schreef:
    The Joker. Hij is gewoon geweldig kan alles alleen aan en hij wint ook nog een soort van in de film en hij heeft geweldige humor.


    effort never betrays you

    Hmmm... Lastig....

    Voldemort (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stark schreef:
    The Joker. Hij is gewoon geweldig kan alles alleen aan en hij wint ook nog een soort van in de film en hij heeft geweldige humor.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Stark schreef:
    The Joker. Hij is gewoon geweldig kan alles alleen aan en hij wint ook nog een soort van in de film en hij heeft geweldige humor.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Stark schreef:
    The Joker. Hij is gewoon geweldig kan alles alleen aan en hij wint ook nog een soort van in de film en hij heeft geweldige humor.


    Life is a beautiful struggle

    Is Jack Sparrow a bad guy? D:
    Nah, in alle geval. Hij is mijn held! _O_


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    Is Jack Sparrow a bad guy? D:
    Nah, in alle geval. Hij is mijn held! _O_

    helemaal mee eens!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Stark schreef:
    The Joker. Hij is gewoon geweldig kan alles alleen aan en hij wint ook nog een soort van in de film en hij heeft geweldige humor.

    Heigl schreef:
    Is Jack Sparrow a bad guy? D:
    Nah, in alle geval. Hij is mijn held! _O_


    Captain Jack Sparrow dan toch :Y)

    David Bowie in Labyrinth.

    En Light uit Death Note

    Light uit Death Note (wel de anime dan, de real life films vind ik failen :'D) en Draco uit HP :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'