• Haha, ik kon het gewoon niet laten om dat te denken toen ik hoorde dat de tas van de vriendin van mijn crush was gestolen in Cambridge. Met al 'r geld, ID, etc. Heel lullig natuurlijk maar ik kon het écht niet laten.
    Slecht hè.(cat)
    Wie is er ook wel eens erg lullig?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vader is echt zo'n persoon die ie-de-reen uitlacht als iets fout gaat. Heeeeel irritant, maar soms is het wel grappig.


    I recycle my thoughts.

    Ghehe.
    Mijn vorige ex heeft het woensdag uitgemaakt met het meisje die hem versierde toen hij nog met mij had.
    Nu ben ik zaterdag met mijn ex uit eten geweest, heb ik een roos van hem gekregen & hebben we gezoend.
    Payback's a bitch, you stupid girl. He loves me, not you.
    In your face!


    Life is hard and then we die

    ik heb een vreugdedansje gedaan toen mijn ex het uitmaakte met zijn vriendin,
    Ja, ik ben slecht ik heb een crush op mijn ex...


    Don't dream your life, but live your dream!

    Significance schreef:
    *puts her hand in the air.* ik. :')



    Yeah!!


    I love BTR and One Direction!

    PUKKELxDING schreef:
    Ghehe.
    Mijn vorige ex heeft het woensdag uitgemaakt met het meisje die hem versierde toen hij nog met mij had.
    Nu ben ik zaterdag met mijn ex uit eten geweest, heb ik een roos van hem gekregen & hebben we gezoend.
    Payback's a bitch, you stupid girl. He loves me, not you.
    In your face!

    -doet dansje-
    _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Elke keer als ik zie hoe mijn ex wordt afgewezen. Ja, ik heb nog steeds gevoelens voor hem haha. Die gaan nooit meer weg, volgens mij..
    En nog veeeeeeel vaker. XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat heb ik ook gehad, pas nog :$


    I rather love then fight.

    Ik lach altijd elke mongool uit die zoiets meemaakt -vaak inclusief mijzelf- dus inderdaad, ik ben wellis lullig 8D

    Pinup schreef:
    Leed van een ander is altijd leuker dan leed van jezelf. Het heet niet voor niets leedvermaak. ;D
    And I'm in.(cat)


    Ik ook:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'