• En nee, het is niet op Dirk Kuyt :')
    Nee, het is op een hele schattige blonde gitarist :) Uit Brabant (daar woon ik ook =P) en hij is 19 jaar (ik word volgende week 17). Ik ken hem eigenlijk nog maar amper (ik heb hem een keer eerder zien optreden en toen hebben we oogcontact gehad :') En toen.. tsja.. *boom bang boom* vuurwerk dus! ;D haha ^^ )
    Nou ga ik volgende week vrijdag naar het muziekcafé waar hij met zijn bandje speelt (ze zijn nog niet zo bekend en beginnend) en ik wil niet door de mand vallen bij hem :)
    Iemand tips om hem aan te spreken? :)Ik wil het niet verpesten want ik vind hem dus errug leuk ^^

    <3 xox

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 13:31 ]


    ars moriendi

    Zeg hem dat je zijn bandje goed vindt? (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    srry geen tips(nerd) leuk dat tie in een band speel :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Begin weer met oog contact? Of zeg: "O man, wat doe je me denken aan Dirk." Nee grapje :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Emirates schreef:
    Begin weer met oog contact? Of zeg: "O man, wat doe je me denken aan Dirk." Nee grapje :'D

    -out- xD
    Ik denk niet dat dat een slimme zet gaan zijn :'D


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    -out- xD
    Ik denk niet dat dat een slimme zet gaan zijn :'D


    I know. Of vraag wat zijn lievelings muziek is (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zou het niet weten eigenlijk. Vraag wat zijn lievelings muziek is inderdaad?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Gewoon over normale dingen praten als muziek, films en hobby's (:
    en i know dat kan dan heel lastig zijn maar je krijgt er echt spijt van als je niks tegen hem zegt, dus gewoon doen! (:
    en als het 's avonds is kan je altijd ook een glas drank nemen als je iets losser wilt voelen, at least werkt het bij mij haha (A)
    en jup mijn crush is ook iemand uit een band alleen dan wel bekend, dus ik spreek uit ervaring x'D


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    Gewoon over normale dingen praten als muziek, films en hobby's (:
    en i know dat kan dan heel lastig zijn maar je krijgt er echt spijt van als je niks tegen hem zegt, dus gewoon doen! (:
    en als het 's avonds is kan je altijd ook een glas drank nemen als je iets losser wilt voelen, at least werkt het bij mij haha (A)
    en jup mijn crush is ook iemand uit een band alleen dan wel bekend, dus ik spreek uit ervaring x'D

    Bedankt! :D Mag ik vragen wie, of kan ik dat zien op je profielfoto? ;)


    ars moriendi

    Oeh, verliefd zijn is zo leuuuk.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zeg gewoon dat je zijn bandje echt heel leuk vind (: Dan loopt het wel los


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zeg gewoon: Ik vind jullie band echt goed en je speelt echt goed gitaar. Of iets in die zin moet je zeggen perfecte begin voor een gesprek en ga verder in op wat hij zegt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ability schreef:
    Oeh, verliefd zijn is zo leuuuk.


    true


    Never forget the things that make you smile

    Emirates schreef:
    Begin weer met oog contact? Of zeg: "O man, wat doe je me denken aan Dirk." Nee grapje :'D

    Hahaha, nee als je dat zegt is het nog meer raak! haha, gewoon beetje interesses tonen. Kan nooit kwaad!


    Everything is worse without music.

    Als ze hebben opgetreden, lkkr glimlachen en klappen (als de rest het ook doet anders sta je zo mongolisch in je eentje te klappen x] ),
    Ennah, als ze pauze hebben, jullie hebben goed gespeeld enzo.

    x

    Sid schreef:
    Zeg hem dat je zijn bandje goed vindt? (:


    Life is a beautiful struggle