• Laat weten voor welke politieke partij je deze dagen bent en waarom dan kan men zien hoe Quizlet leden over de politiek denken.

    Ivan schreef:
    Goeie vraag.

    Ja dank je Ik heb het gedaan omdat ik niet veel politieke forums en topics kon vinden en dat vind ik best wel jammer want de politiek is wel belangrijk.

    Tragically schreef:
    De PvdA. Partij van de Arbeid dus.
    "In ons land telt iedereen mee, wordt niemand aan zijn lot overgelaten en krijgt iedereen een eerlijke kans." Daarom dus(:


    En ook de SP, zij komen eigenlijk net als de PvdA voor iedereen op,ook voor de arbeiders die zo hard werken ongeacht afkomst of religie.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jail schreef:
    (...)

    En ook de SP, zij komen eigenlijk net als de PvdA voor iedereen op,ook voor de arbeiders die zo hard werken ongeacht afkomst of religie.

    Dat is überhaupt het idee van links. Iedereen is gelijk en daarvoor moeten we ook zorgen.


    I am an idiot, I move.

    Communist schreef:
    (...)
    Dat is überhaupt het idee van links. Iedereen is gelijk en daarvoor moeten we ook zorgen.

    Communist heeft gesproken (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Tragically schreef:
    De PvdA. Partij van de Arbeid dus.
    "In ons land telt iedereen mee, wordt niemand aan zijn lot overgelaten en krijgt iedereen een eerlijke kans." Daarom dus(:


    All this dampness is damp.

    Stark schreef:
    VVD want, hun zijn al tijden goed bezig. Ze laten de rijke rijk maar proberen wel arme te helpen.


    ja ik ook_O_


    i love me dreams

    OHMYANDY schreef:
    PVV. Zowel het moslimgedeelte (nouja, een deel ervan) en de andere standpunten.

    Sorry, maar ik vind dat een boerka gewoon verboden mag worden. Je weet gewoon niet wie eronder zit. Ik bedoel het niet lullig tegenover mensen met dit geloof of die zelf een boerka dragen, ik geef enkel mijn mening.


    ben ik het helemaal mee eens

    ik discrimineer niemand, ik geef alleen mijn mening

    Ik vind vele partijen goede standpunten hebben. Zowel links als rechts. De ideeën van D66, VDD en PVV spreken me aan. Natuurlijk verschillen die partijen heel erg van elkaar maar ik vind ze allemaal wel iets goeds hebben. Toch denk ik, dat ik het met bijna alles van de PVV eens ben en ik heb geen zin om dat te beargumenteren want ik heb daar zo mijn eigen persoonlijke redens voor.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Partij van mezelf.

    Er is geen enkele partij waar ik het 100 % mee eens ben.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Soldier schreef:
    (...)

    "..de boel bij elkaar houden.."

    "Liever thee drinken dan azijn pissen.."


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    January schreef:
    NVA.(krul)

    Bart de Wever heeft echt geweldige plannen. Nu met die noodregering moet hij het gewoon doen en niet zomaar denken aan de mogelijke kiezers die hij zou verliezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Puzzle schreef:
    Partij van mezelf.
    Er is geen enkele partij waar ik het 100 % mee eens ben.

    Daar ben ik het mee eens. Maar ik denk wel, dat er altijd een partij zou zijn, waar je het het meest mee eens bent.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Geen, alle politici denken toch alleen maar aan zichzelf en zullen de wetten zo maken dat zij zelf er het meeste profijt uit halen.


    ars moriendi

    Enterrement schreef:
    PVV. Zowel het moslimgedeelte (nouja, een deel ervan) en de andere standpunten.

    Sorry, maar ik vind dat een boerka gewoon verboden mag worden. Je weet gewoon niet wie eronder zit. Ik bedoel het niet lullig tegenover mensen met dit geloof of die zelf een boerka dragen, ik geef enkel mijn mening.


    Ik ben zelf moslim en ik kan je zeggen Boerka is niet iets van de islam het staat nergens dat een boerka verplicht is of iets van de islam is een boerka dragen de arabieren en dat zijn toevallig moslims

    Als ik me er al mee bemoei, GroenLinks. Ik ben groen en links dus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall