• Laat weten voor welke politieke partij je deze dagen bent en waarom dan kan men zien hoe Quizlet leden over de politiek denken.

Goeie vraag.

No growth of the heart is ever a waste

Geen. Ik geloof niet in de werking van het Nederlandse politieke systeem. (En deze kabinetsvorming heeft in dat ongeloof een stuk bij gedragen).

I am an idiot, I move.

Turn schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook raar, dan ben je het eigenlijk aan de ene kant wel met de PVV eens, maar aan de andere kant niet. Je moet er wel voor 100% voor zijn, lijkt mij...

ik zei dan ook 'niet alleen' Oftewel, ik ben het daar met hem eens, maar ook met de andere standpunten. Niet dat mensen meteen denken, oh, PVV, Moslim-haat, Geert Wilders (en die shit.)

Solitude schreef:
    (...)

ik zei dan ook 'niet alleen' Oftewel, ik ben het daar met hem eens, maar ook met de andere standpunten. Niet dat mensen meteen denken, oh, PVV, Moslim-haat, Geert Wilders (en die shit.)

AH
    Albert Heijn

*insert philosophical cringe expression here*

Communist schreef:
    Geen. Ik geloof niet in de werking van het Nederlandse politieke systeem. (En deze kabinetsvorming heeft in dat ongeloof een stuk bij gedragen).

[ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 23:25 ]

Geen, komt allemaal op hetzelfde gezeik en bezuinigingen neer.

ars moriendi

Turn schreef:
    GroenLinks ftw!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Communist schreef:

Ik kan eigenlijk niet anders dan het daar mee eens zijn. ^^

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Politiek in the ass!
    Zakkenvullers!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Dagbeschrijving:
    Dingen beloven,
    Ruzie maken,
    Geen beloftes nakomen,

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Solitude schreef:
    PVV.
    En niet alleen wegens het hele moslim gebeuren, ik kan me goed in zijn andere standpunten vinden.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Partij van de Dieren. Ze zullen weliswaar nooit aan de top komen, -iets wat van mij ook niet eens hoeft-, maar ze hebben al heel veel gedaan voor dieren sinds ze in de politiek zijn gekomen en zijn een van de weinige partijen die iets zeggen en ook daadwerkelijk doen om dingen te verbeteren.

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

KiimmBiatch schreef:
    vb...
    gewoon omdat ik het met hen eens ben :)
    (is een vlaamse partij)
    en nee ik ben geen racist

Hallelujah, Vlaams Blok! Heb 'k op gestemt dit jaar (mijn eerste x -proud-).
    Ik ben ook geen racist, ben het enkel helemaal eens met hun standpunten.

MUSIC && FASHION

Solitude schreef:
    PVV.
    En niet alleen wegens het hele moslim gebeuren, ik kan me goed in zijn andere standpunten vinden.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Solitude schreef:
    PVV.

Life is a beautiful struggle