• MANCHESTER - Kanker is een moderne, door de mens veroorzaakte ziekte en geen natuurlijke aandoening.

    Dat stellen twee wetenschappers van de Britse Universiteit van Manchester in de donderdag verschenen editie van het gezaghebbende wetenschappelijke tijdschrift Nature Reviews Cancer.
    De onderzoekers baseren hun uitspraak onder meer op vondsten in het oude Griekenland en Egypte. Uit die tijd zijn honderden mummies overgebleven, maar slechts een van de onderzochte personen bleek aan kanker te hebben geleden.

    Bij een mummie uit het begin van onze jaartelling werd een darmtumor gevonden. Dit gebeurde terwijl ,,in een oude samenleving zonder chirurgie altijd sporen van kanker te vinden moeten zijn’’, stelt onderzoeker Michael Zimmerman.
    Tumoren
    Ook bij oudere fossielen zijn geen tumoren gevonden en in oude teksten wordt zelden gesproken over kanker. Pas in documenten uit de zeventiende eeuw vonden de wetenschappers de eerste verwijzingen naar kankerbehandelingen.
    De oorzaak van kanker ligt volgens de onderzoekers in het moderne leven. Factoren als vervuiling en voeding zouden de kans op tumoren vergroten.


    My heart is yours and so am I

    Ja, maar dat zeggen ze toch al? Dat je van de zendingen van je telefoon in je broekzak kanker kan krijgen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    uuuuhu.
    blame the dead mummy!

    Hou toch gewoon op over kanker, ga nou maar een tegenmiddel vinden en klaar. 'eehw, als je daarop zit krijg je kanker! Als je op je hand schrijft krijg je huidkanker! Als je vlees eet krijg je kanker! Als je ademt krijg je longkanker!'.
    urgghh, mensen die dat zeggen dan.. TRRR.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 16:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Zoveel dingen tegenwoordig zijn kankerverwekkend maar toch blijven we zulke dingen gebruiken onbewust ..


    Everything is worse without music.

    Ach, de mens moet gewoon uit gaan sterven. Nergens meer last van (krul)


    -

    Je krijgt van alles kanker. Of het nu van jezelf is of van iets anders. En doodgaan moet je toch, dus waar maken we ons zorgen over? (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Man, man, man, ik maak me er geen zorgen over. Tegenwoordig genezen zoveel mensen ervan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Duh, je krijgt tegenwoordig van alles kanker.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja hum dat zeggen ze nu al over alles!
    straks kan je niks meer aanraken omdat je er kanker van krijg


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Kikkeli schreef:
    uuuuhu.
    blame the dead mummy!

    Hou toch gewoon op over kanker, ga nou maar een tegenmiddel vinden en klaar. 'eehw, als je daarop zit krijg je kanker! Als je op je hand schrijft krijg je huidkanker! Als je vlees eet krijg je kanker! Als je ademt krijg je longkanker!'.
    urgghh, mensen die dat zeggen dan.. TRRR.

    Voorkomen is beter dan genezen,maar je hebt wel gelijk,zo overdrijven altijd zo.

    Ik heb altijd geleerd dat kanker een foute mutatie in de cel is,dus iets natuurlijk dus hoe kunnen wij het dan veroorzaken?
    En day van die mummies vind ik niet vreemd,zo goed zijn ze nu ook weer niet bewaard en kanker zit vaak in de cellen die er niet meer zijn. En dat er niks over geschreven is vind ik ook niet vreemd wand men wist toen nog niet zo veel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tegenwoordig is alles kankerverwekkend. ):


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    Tegenwoordig is alles kankerverwekkend. ):


    Life is a beautiful struggle