• Vandaag was ik met een vriendin aan het wandelen over de speelplaats. We vinden allebei onze leerkracht van esthetica knap.
    Ik zei toen tegen haar "Eh, weet je, straks heb ik esthetica" op zo'n toon van numoetjijjaloerszijn!
    En zij antwoordt zo heel droog "Ahja". Wat dus helemaal niet klopt, ze zou normaal gezien iets in de aard van "Oh, dan zit je met dat lekkere stuk in de klas." zeggen.
    Maar toen we even verder stapten zei ze "Joenge, -naam knappe leerkracht- stond wel één meter van u toen dat je dat zei en die keek keihard!"

    Dat is echt typisch iets voor mij. Ik schaam mij echt dood nu. En dan te bedenken dat ik daar op het einde van het jaar mondeling examen mee heb, wat dus betekent dat ik met hem alleen zit. Fack man. :'D

    Ohja, om het interessant te houden; wie zei ook weleens iets over een bepaalde persoon terwijl die één meter verder staat? (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 16:39 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ability schreef:
    Ik! Vandaag nog. (': Ik zei heel erg hard 'Ik háat die man van Aardrijkskunde!' Raad eens wie er achter me stond?


    Hahaha. Dat is een erge. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Over mijn natuurkundeleraar, alleen die is doof.


    I am an idiot, I move.

    Nee, om de een of andere reden ben ik altijd degene die het wel ziet.
    bijv:
    *staat naast R*
    N: R is zo dom, echt zo'n tutje!
    ik: ehm......

    *ziet directeur aankomen
    M: Ja, de rector is echt zo'n creep! Volgens mij sluit hij mensen op in zijn kamertje en vermoordt ze dan! Serieus, die brandoefening...
    Ik: Oh, ik vind hem best aardig hoor (A)

    Dat was dus alleen van vandaag xD


    Alis volat propriis

    Oh, ik heb dat wel vaker. Ik kan niet subtiel iets over mensen zeggen.

    Apocalyps schreef:
    (...)

    Hahaha. Dat is een erge. :'D

    Ja (': Ik werd helemaal rood toen ik het merkte. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Haha, zo iets had ik vandaag ook. (a)
    Ik spaar foute quotes, en 1 was er: Julia (ik): 'Oh my Gaylord.' Kaidey (vriendin van me): 'Wat? Is Marten er?'
    Nou, ik had dat dus zo mooi opgeschreven.
    Liet ik Marten die quotes zien (krul) Las hij dat dus XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wahaha xd
    Dat heb ik nou ook altijd xp


    Has no one told you she's not breathing?

    Hahaha!
    Ik liep een week of twee geleden samen met twee vriendinnen op de trap.En ik zei héél trots tegen de ene dat ik een negen had voor taak Engels en dat de andere vriendin, die er dus ook bijliep een zes had maar dat ze vast meer had gehad als ze die taak niet had overgeschreven.
    En uiteraard liep die van Engels achter ons.(krul)


    effort never betrays you

    Diaphanous schreef:
    je hebt toch geen naam genoemd, hij heeft géén idee dat het over hem ging. :')
    o en ik heb dat altijd op een negatieve manier


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ging iets uitleggen over het vriendje van een vriendin zodat we erom konden lachen, en halverwege mijn verhaal bedacht ik me dat hij achter de kluisjes stond waar wij stonden en dat als hij daar nog steeds was hij heel leuk mee kon luisteren XD Enneh, dat lachen om mag je vertalen naar uitlachen, ja. Hij bleek er echter niet meer te zijn. Wel een stel andere jochies, geen idee of ze zijn vrienden waren of niet, maar ik weet wel heel zeker dat ze ons "afluisterden" (ze maakten dat nogal duidelijk).

    Oh, dat had ik vandaag. ik was zo aan het praten, over een hele enge, lelijke jongen, en toen kwam hij aanlopen Ö het ging ongeveer zo;
    "En ohmygod, waar is Jaaa..." en toen kwam hij aanlopen x3


    Destroy what destroys you.

    In het zesde kreeg ik op één september een juf die volgens sommigen verschrikkelijk was. Ik vond dat dus totaal niet en op de speelplaats zei ik tegen mijn vrienden: 'juf Lieve is eigenlijk wel een lieve!'
    Ik draaide me om en ze stond dus met een grote smile naar mij te kijken. :'D


    Let the Night embrace you

    hmm. Ik was ooit is aan t bespreken da k een taak van engels had overgeschreven toen mn lerares engels vlak achter mij liep :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lipsy schreef:
    Hahaha!
    Ik liep een week of twee geleden samen met twee vriendinnen op de trap.En ik zei héél trots tegen de ene dat ik een negen had voor taak Engels en dat de andere vriendin, die er dus ook bijliep een zes had maar dat ze vast meer had gehad als ze die taak niet had overgeschreven.
    En uiteraard liep die van Engels achter ons.(krul)


    oh.dju. Toevallig heb ik net dat datzelfde verhaal verteld :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is me ook al een paar keer overkomen. Leerkrachten kunnen zo sexy zijn :9~


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.