• LIVERPOOL - Roy Hodgson verwacht over een maand alweer over Dirk Kuijt te kunnen beschikken. Dat meldde de trainer van Liverpool donderdag op de website van Liverpool.


    Kuijt viel dinsdag in de EK-kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Zweden uit met een blessure aan zijn enkel. De voormalig speler van Feyenoord zei woensdag nog te vrezen voor gescheurde enkelbanden, maar zo erg lijkt het niet te zijn.
    ''De eerste geruchten die we uit Nederland te horen kregen, was dat het om een zeer ernstige blessure zou gaan'', aldus Hodgson.

    ''Maar onze doktoren zijn veel optimistischer. Zij zeggen dat het een maand gaat duren, met een beetje geluk zelfs drie weken. Dirk herstelt over het algemeen snel, hij wil altijd zo spoedig mogelijk weer op het veld staan.''


    My heart is yours and so am I

    Ik hoop voor hem dat het snel herstelt!


    Everything is worse without music.

    Dan al?
    Die mensen moet hem eens langer de tijd gunnen om te herstellen,in het algemeen vind ik dat het bij voetballers heel snel gaat.
    Straks scheurt hij echt zijn enkelbanden,omdat hij te snel weer is begonnen, en dan ben je verder van huis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jippie? x'D


    -

    I hope so
    Dirk is 1 van mn favoriete spelers

    Mewn, doet die vent ooit iets anders dan voetballen? Direct zodra hij 'genezen' is begint ie weer. Idiot. 8''D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    GuitarGs schreef:
    Mewn, doet die vent ooit iets anders dan voetballen? Direct zodra hij 'genezen' is begint ie weer. Idiot. 8''D


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dirkje! _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohh gelukkig!!! :D
    Hijzelf dacht dat het heel erg was, maar ik hoop echt heel erg dat het snel goedkomt met Dirkos :D <3


    ars moriendi

    GuitarGs schreef:
    Mewn, doet die vent ooit iets anders dan voetballen? Direct zodra hij 'genezen' is begint ie weer. Idiot. 8''D

    en daarom hou ik Dirk. _O_


    ars moriendi