• Hai,

    Ik zoek iets om te lezen -'t is behoorlijk stil op m'n werk- en vroeg me af of iemand nog goede verhalen heeft.
    - Geen fanfiction [Geen TH, TK, TC, JB, Twilight, niks, géen fanfictions]
    - Goed leesbaar [Niet in één blok geschreven en met een redelijk goede grammatica en opbouw.]
    - Liefst thrillers of wat zwaardere verhalen, geen blij 'gehuppel'
    - Liefst ook al afgerond of anders minimaal 10 a 15 delen

    Hit me with what you got. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat dacht je van dit verhaal van chickenhero; Lotin (My way)

    Het is geen fanfic, goed leesbaar, geen gehuppel en heeft precies vijftien hoofdstukken tot nu toe, maar er komt regelmatig een nieuwe bij (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De vrouw van de draak.

    Zulke verhalen zijn me op het lijf geschreven :] Probeer bovenstaande link, beschrijving in link zelf. Bespaart onnodig typwerk :'D Misschien is het wat voor je.


    No growth of the heart is ever a waste

    The other side of the rainbow Ik weet niet of je zoiets bedoelt?

    inleiding:
    Davy Woont in een pleeggezin. Op de middelbare school heeft ze een vriendengroep. Maar na een ruzie gaan ze uit elkaar. Zo begint ze aan de drugs. Steeds vaker gebruikt ze drugs. Op een dag moet ze zelfs naar een ander pleeggezin. Vaak spijbelt ze van school en gaat ze met jongens een joint roken. Meestal gaat ze met een van die jongens mee naar huis en speelt ze hun prostituee. s'Ochtends weet ze niet meer wat er gebeurd is en gaat terug naar huis.
    Na een tijd wilt ze haar leven beteren.
    Er word over seks gepraat dus maak ik het toch 16+


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain