Lol. Ik rook zelf en dan zou mijn moeder moeten stoppen voor mij? 8D
Het ligt er maar net aan. Als je een kind met astma o.i.d. zou hebben, dan ja. En voor de geur zou het misschien ook lekker zijn, maar dat ligt geheel aan de ouders zelf om daarover te bepalen. (:
Eens. Passief meeroken verpest alsnog de longen en zeker als je dan zou roken in het bijzijn van kinderen hebben zij ook meer kans op ziek te worden etc. want ze ademen dan evengoed die rook in.
Dus gewoon buiten gaan roken, waar er geen kinderen bij zijn is logischer? (:
Oneens.
Ze hebben voor dat huis betaaltd dus mogen er mee doen wat ze willen. Als het kind nou astma ofzo heeft dan vind ik dat ze wel buiten moeten gaan roken
Stripe schreef:
Lol. Ik rook zelf en dan zou mijn moeder moeten stoppen voor mij? 8D
Het ligt er maar net aan. Als je een kind met astma o.i.d. zou hebben, dan ja. En voor de geur zou het misschien ook lekker zijn, maar dat ligt geheel aan de ouders zelf om daarover te bepalen. (:
Ja inderdaad... Ik vind van niet hoor. Ookal roken jou ouders niet, ergens anders kunnen ze net zo hard roken en dan krijg je het alsnog binnen. En wat als je naar buiten gaat? En de uitlaatgassen inademt?
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Meeroken is nog slechter dan gewoon roken, en kinderen worden soms de dupe van de verslaving van hun ouders. Het is helemaal niet zoveel moeite om op het balkon te gaan staan, of in de tuin. Nog een goede manier om te minderen ook (:
A7X schreef:
Eens. Passief meeroken verpest alsnog de longen en zeker als je dan zou roken in het bijzijn van kinderen hebben zij ook meer kans op ziek te worden etc. want ze ademen dan evengoed die rook in.
Dus gewoon buiten gaan roken, waar er geen kinderen bij zijn is logischer? (:
Ja inderdaad... Ik vind van niet hoor. Ookal roken jou ouders niet, ergens anders kunnen ze net zo hard roken en dan krijg je het alsnog binnen. En wat als je naar buiten gaat? En de uitlaatgassen inademt?
Daar heb ik minder last van dan een enorme rookwalm in de woonkamer, zo dicht dat ik soms zelfs niet helder uit het raam kan kijken.
Ja, ik heb eens een paar dagen goed last gehad van m'n keel in die rook.