• Iedereen zegt altijd dat er op internet alleen maar word gelogen en iedereen zich stoerder voor doet dan dat die werkelijk is!
    Ik vind het eigenlijk nergens op slaan!
    Oke als je mij in het echt tegen komt zou je ook niet geloven dat ík het ben!
    Want hier ben ik een stuk gezelliger en een stuk opener. Want gewoonlijk, 'Korte zwarte haren. "Gothic" Zwart gelakte nagels. Dik -Vind ik zelf- Stil. Spreekt enkel gebarentaal en heel af en toe een klein geluidje'
    Nee dat is echt wie ik ben in mijn nieuwe klas! Ik voel me daar eigenlijk nogal buiten gesloten. Ik hoorde tijdens de les nog een meisje dat bijna naast mij zat zeggen: 'Teken Sevda! Maar dan gothic he?!' toen had ik echt het gevoel van dat ik ontzichtbaar ben.
    En soms een brutale bui. Voorbeeldje: 'Ik stoot iemand perongeluk aan en zeg "Sorry" dat was dus een 2e jaars danser! En die vriendin begon ineens mij uit te lachen en uit te schelden. Dus ik trek dan weer mijn bek open "Had ik het tegen jou? Verneukte ballerina!"' zo kennen jullie mij -Denk ik- beter. Maarja.

    Back to the point. Ik denk dat mensen op internet juist zijn wie ze echt zijn! -Pedo's, enzo niet meegerekent-
    Wat denken jullie? En zijn jullie anders op internet? En zo ja, in wat zijn jullie anders?

    Xx

    Ik ben hier zo ongeveer als ik in het echt ben, maar ben in het echt minder serieus en wat grover in de mond. Want anders zou ik hier al snel een waarschuwing/ban te pakken hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben hier zoals ik ook in het echt ben, waarom zou ik me anders voor gaan doen. Kom je niet veel verder mee (:


    -

    Ik kan op internet was eens wat afstandelijker of heel wijs overkomen. Zo voel ik me niet. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik ben vrij hetzelfde, al praat ik in het echt wel veeel meer (krul)

    Ben zoals ik ben.
    en ik ben er trots op : )


    They fell in love, didn't they?

    Ik weet t'niet ^^.
    Ik weet wel dat ik hier veel spontaner ben en in RL meer verlegen.
    Althans, vróeger. De laatste tijd schijn ik veel 'opener' te worden.
    En dat merk ik stiekem zelf ook wel d:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben in de klas veel gestoorder enzo, ik doe me op Quizlet juist heel smooth voor (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben zoals jou. In het echt ben ik stil, terwijl ik op het internet echt mezelf ben.


    Let the Night embrace you

    Ik durf op internet meer... dat is nog steeds niet veel :X


    Bowties are cool

    sevani schreef:
    Ik ben in de klas veel gestoorder enzo, ik doe me op Quizlet juist heel smooth voor (krul)


    Precies, op internet ben ik altijd veel rustiger enzo, en in de klas en buiten ben ik altijd hyper en druk.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 19:40 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    Op ineternet ben ik precies het zelfde als buiten internet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, ik vind dat je gelijk hebt. (:
    Ik ben hier wel mezelf, maar ik denk dat mensen me altijd anders kunnen inschatten, omdat ze me niet zien en niet horen hóé ik iets zeg.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben mezelf hier, maar ik denk dat het op papier anders overkomt dan in het echt. Lieve woorden kunnen bitchy gezegd worden, dat heb ik al te vaak meegemaakt ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou, in het echt ben ik veel stiller. Gewoon omdat ik niet echt sociaal aangelegd ben, en dus in de klas gewoon /bijna/ niets zegt. Maar bij mijn vrienden ben ik dan de grappigste, leukste, luidste, ... van allemaal. Heel raar, maar ik kan er niets aan doen :P.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    vrolijk schreef:
    ik ben in t echt even arrogant als hier :D


    Everything means nothing, if I ain't got you.