• Okee ik heb een vraagje daarover. Ik heb gister de laatste genomen aangezien ik maandag ongesteld moet worden .. ><
    Maarrrr nu is mijn vraag of ik dan zegmaar nog wel 'beschermd' ben dit weekend of dat mijn vriend dan wel bescherming moet dragen haha (nerd)
    Want hij komt morgen hier en ik weet zulke dingen niet dus verlos me uit mijn lijden _O_

    Oh en kom niet met een antwoord van 'ik weet het niet' want serieus, heb ik daar nou wat aan? :8


    -

    Kan er niks over vinden in die bijsluiter :8


    -

    Heatherfield schreef:
    'Als je gewoon elke dag je pil hebt geslikt, zou je in de stopweek gewoon met je vriend naar bed kunnen gaan zonder dat je het risico loopt zwanger te worden.'

    Bron.

    Yeahhh x'D


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Vrij klein, dus het is niet onmogelijk en dus niet helemaal veilig.


    Zoals ik al aangaf ben je 14 dagen na je ongesteldheid pas vruchtbaar en dit ben je maar z'n 3 dagen.. Als je ongesteld word leegt je baarmoeder zich, lijkt me vrij sterk dat er dan nog een eicelletje rond zwemt die bevrucht kan worden aangezien die zich niet kan hechten in je BMwand want die loopt leeg en is aan het 'schoonmaken'..

    Vrij klein is dus meer in als eigenlijk niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hobbelpaard schreef:
    Waarom wil Jeroen eigenlijk geen condoom? o.o

    Vind ie kut dingen x'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Vind ie kut dingen x'D

    En hij is niet bang voor SOA's of zwangerschappen ..? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Zoals ik al aangaf ben je 14 dagen na je ongesteldheid pas vruchtbaar en dit ben je maar z'n 3 dagen.. Als je ongesteld word leegt je baarmoeder zich, lijkt me vrij sterk dat er dan nog een eicelletje rond zwemt die bevrucht kan worden aangezien die zich niet kan hechten in je BMwand want die loopt leeg en is aan het 'schoonmaken'..

    Vrij klein is dus meer in als eigenlijk niet.

    Betweter.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Betweter.


    Dankje ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    En hij is niet bang voor SOA's of zwangerschappen ..? x'D

    Waarom zouden wij een SOA krijgen :'D


    -

    Volgens mij hoeft die geen condoom om. Maar ik ben daar niet 100% zeker van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LAat hem maar een condoom gebruiken, want als je het moet worden ben je wel vruchtbaar dus ik zou het voor de zekerheid een pakje condooms halen ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Als je vragen hebt over de Pil, kan je op http://www.kiesbeter.nl/medische-informatie/keuzehulp/anticonceptie/keuzemogelijkheden/anticonceptiepil/ meer informatie vinden.

    Scandal schreef:
    Normaal wel, zeker als je die al jaren neemt.
    Maar ik zou voor de zekerheid toch gebruiken, je bent beschermd tegen zwangerschap, maar niet tegen andere dingen.



    Hij is al in de eerste stopweek veilig hoor.


    Your make-up is terrible

    -Kijkt in biologieboek-

    Je bent net zo veilig als in andere weken dat je de pil slikt. Maar alleen als je de pil geen enkele dag bent vergeten. Dus als je 'm vergat en dan nog later geslikt hebt en door bent gegaan (dus zoals in de bijsluiter staat), dan beschermd de pil niet. Maar zolang alles precies gegaan is zoals het zou moeten, dan beschermd de pil net zo goed als normaal.


    To live would be an awfully big adventure