• Je kan niet verliefd worden zonder iemand te kennen, of die persoon zelfs maar niet gezien te hebben. Natuurlijk weet ik dat een boel meisjes dat zichzelf wijsmaken. Als ze een tijdje naar een foto van ons hebben gestaard en wat backstagefilmpjes hebben gezien, raken ze ons niet meer kwijt. Dat is geen verliefdheid, dat is een verslaving waarvan je nodig zou moeten afkicken. Gelukkig heb ik zelf nooit zoiets meegemaakt, maar ik ben dan ook geen bakvis van vijftien die zich inbeeldt dat ze verliefd is op de posters aan haar muur. Dat was hoe ik vroeger dacht. Vóórdat ik het pakketje kreeg dat mijn leven compleet door elkaar schudde. Christine. De negen letters die de grootste impact ooit op mijn leven hebben gehad…


    Als Gustav Schäfer, drummer van Tokio Hotel, terugkomt na een lange, vermoeiende en zenuwslopende tour, treft hij een stapel post aan op zijn deurmat van hier tot in Jeruzalem. Het meeste lijken rekeningen te zijn, maar in een van de enveloppen zit een pakketje: een schrift en een korte brief. In het schrift blijkt een verhaal te staan dat alles in Gustavs leven overhoop gooit.

    geïntereseerden kunnen op deze link klikken ;D:
    http://www.quizlet.nl/stories/31451/haar-naam-is-christine-10shot-gustav-schafer/


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.