• wat wtf is dit nu weer dan Jij moet goed luistere Als jij over haar door roddelt en ik hoor dat ik kOm met heel kanaleneiland daar heen en neuk je kk fammily en alles wat er omheen zit Meer zeg ik niet jij gaat Maandag Sorry Zeggen of morgen anders Zien jullie heel kanaleneiland voor je neus

    en waag het niet haar aan te raken Dan Zijn jullie helemaal de lul Kk kahbe die je bent

    Echt elk grapje nemen ze serieus ze halen hun hele familie erbij de gast die dit stuurde naar een vriendin van me is familie van dat kind. Ik heb hier zo'n hekel aan echt altijd komt dit gezeik weer! Bah en dat is dus waarom ik de meeste turken en marrokanen gewoon haat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mindfuck schreef:
    Al ken ik wel zeker een vriendelijke allochtoon.
    Hij is nog eens knap ook. :'D

    Bof jij eens even! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Turken en/of marrokanen zijn meestal degene die juist wél afkomen. : )
    Ik snap niet waarom iedereen zo over hun praat, jullie zijn niet meer of minder als hun hoor, hun nemen sommige dingen aan als een belediging terwijl je het niet bedoelde, en ik weet niet wat er gebeurd is ofzo, dus daar kan ik niet over oordelen, maar de meeste Turken/Marokkanen zijn lieve mensen, als je hun niets doet.

    De meeste die ik ken zijn lief ja, en vooral grote flirts haha. Maar als nog, sommige vind ik eng :'D Maar dat heb ik vooral als ze ook nog van 't kamp komen, dan schijt ik 7 kleuren, hoewel ik weet dat ze me niets doen :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oh ja, daar heb ik ook zo een hekel aan. Het zijn trouwens niet alleen Marokkanen/turken die dat doen.


    Life is hard and then we die

    Hun mogen van alles over jouw familie zeggen, maar wanneer je iets over hun familie zegt ben je kapot...Ofzoiets. Ik mag ze niet. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb niks tegen ze, maar ik vind wel dat ze zich moeten aanpassen aan onze cultuur.
    Mijn BFF is Marrokaan, en ze mag bijna niks :S
    Ze mag nu gelukkig met school mee naar Parijs (Buitenlandse reis).

    Maar in het algemeen vind ik dat ze zich moeten aanpassen.

    Kikkeli schreef:
    Ik ben zelf Turk en vind dat de meeste ook echt knuppels zijn.


    All this dampness is damp.

    Ben het helemaal met je eens! Niet iedereen is zo, maar zeker 80% wel :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het niet zo op die mensen, sorry ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat heb je bij ons dus ook altijd met Marokkanen, haha.
    En dat ze dan al hun neven er bij gaan halen, dat is zo typisch, hè.
    Ik ben geen racist, maar het is inderdaad wel zo dat je zo'n dingen wel zelden hebt met Belgen/Nederlanders.


    effort never betrays you

    Hypocriet volk, moet het land uit gezet worden.

    Probleem opgelost, maar deze regering is te dom om te zien dat dat de oplossing is.

    Lipsy schreef:
    Dat heb je bij ons dus ook altijd met Marokkanen, haha.
    En dat ze dan al hun neven er bij gaan halen, dat is zo typisch, hè.
    Ik ben geen racist, maar het is inderdaad wel zo dat je zo'n dingen wel zelden hebt met Belgen/Nederlanders.

    Inderdaad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar misschien moet jij dit ook niet al te serieus opvatten, net zoals zij jouw grapje niet serieus mocht opvatten.
    Ze zeggen zulke dingen wel vaak, maar amper halen ze ook echt iemand van de familie erbij.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat slaat inderdaad nergens op, maar gelukkig zijn niet alle turken en marokanen zo.

    Eigenlijk slaat dat weer helemaal nergens op... -.- (wat ze zei dan he)
    Maar goed eigenlijk heb ik het weer helemaal tegen racisten we hebben ook zulke mensen in de klas en dan word ik altijd boos op ze en ga ik tegen ze in. En daardoor werd ik dus 'gore dikke jood' genoemd. Erg grappig dat ik geen eens joods ben -.-
    Maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen zo over anderen praten. Nederlanders doen ook genoeg wat niet kan of hoord. Maar nee daar horen we amper iets over op het nieuws of wat dan ook.-.- Het moet altijd over buitenlanders gaan.
    Oke nu hou ik wijselijk mijn mond en ben ik stil ;X

    Oja btw dat ze iedereen er bij gaan halen hebben we hier ook met de molukkers. En dan staat fijn de hele familie voor je neus, terwijl je amper iets deed.
    Waarschijnlijk voelen ze zich snel gediscrimineerd of zo -.-