• wat wtf is dit nu weer dan Jij moet goed luistere Als jij over haar door roddelt en ik hoor dat ik kOm met heel kanaleneiland daar heen en neuk je kk fammily en alles wat er omheen zit Meer zeg ik niet jij gaat Maandag Sorry Zeggen of morgen anders Zien jullie heel kanaleneiland voor je neus

    en waag het niet haar aan te raken Dan Zijn jullie helemaal de lul Kk kahbe die je bent

    Echt elk grapje nemen ze serieus ze halen hun hele familie erbij de gast die dit stuurde naar een vriendin van me is familie van dat kind. Ik heb hier zo'n hekel aan echt altijd komt dit gezeik weer! Bah en dat is dus waarom ik de meeste turken en marrokanen gewoon haat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh gosh. Ik ben geen racist, maar dit is echt lame.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat is echt lame wat dat kind zei, heel wat zijn op msn maar in het echt niks >.<


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is ronduit, en op zijn zachts gezegd, nogal grof. Zowel als van de persoon die dat gestuurd heeft als jou aanmaak van topic. Maar goed..Who Am I ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    jij woont in utreg?


    Some angels have no wings.

    -hum-
    da's niet vriendelijk(cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hiphopqueen schreef:
    jij woont in utreg?

    Nee hoor (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ability schreef:
    Oh gosh. Ik ben geen racist, maar dit is echt lame.

    Vond ik dus ookal ik scheer echt niet elke buitenlander over één kam maar de meeste die ik ken zijn allemaal zo je doet iets fout ze willen je met heel de famillie verkrachten of in elkaar rammen en het liefst dood slaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh, ik ken die shit. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Wattie zegt slaat nergens op...

    Maar het is echt een vooroordeel over Marokkanen en Turken, want ik woon in een vooral Turken wijk(oké, ik ken dus niet echt Marokkanen), en ik ken er niet héél veel heel goed, maar de meeste die ik tegen kom zijn echt heel erg aardig.
    Het zijn vooral die arrogante jongeren(14-18) die zo lichtgeraakt zijn, maar er zijn ook echt autochtonen en westerse allochtonen die zo lichtgeraakt kunnen zijn.

    Eigenlijk kan ik een hele hoop Turken op noemen die ik aardiger en gezelliger vind dan sommige niet-Turken die ik ken...

    Maar dat is natuurlijk mijn mening en ervaring. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 22:07 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ability schreef:
    Oh gosh. Ik ben geen racist, maar dit is echt lame.


    Life is a beautiful struggle

    sevani schreef:
    Dat is echt lame wat dat kind zei, heel wat zijn op msn maar in het echt niks >.<

    Vaak klopt het wel, maar bij ons in het dorp doen ze het toch wel wij hebben hier zo'n famillie wonen en als je daar problemen mee hebt is het toch even goed mis hoor. Dan ga je dood ik zweer het je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Warfarer schreef:
    Wattie zegt slaat nergens op...

    Maar het is echt een vooroordeel over Marokkanen en Turken, want ik woon in een vooral Turken wijk(oké, ik ken dus niet echt Marokkanen), en ik ken er niet heel veel, maar de meeste die ik tegen kom zijn echt heel erg aardig.
    Het zijn vooral die arrogante jongeren(14-18) die zo lichtgeraakt zijn, maar er zijn ook echt autochtonen en westerse allochtonen die zo lichtgeraakt kunnen zijn.

    Eigenlijk kan ik een hele hoop Turken op noemen die ik aardiger en gezelliger vind dan sommige niet-Turken die ik ken...

    Maar dat is natuurlijk mijn mening en ervaring. ^^

    Ach ik vind dit ook zeke rniet van alle maar de meeste die ik ken zijn wel zo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Vond ik dus ookal ik scheer echt niet elke buitenlander over één kam maar de meeste die ik ken zijn allemaal zo je doet iets fout ze willen je met heel de famillie verkrachten of in elkaar rammen en het liefst dood slaan.

    Eigenlijk is het best zielig. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben zelf Turk en vind dat de meeste ook echt knuppels zijn.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 22:09 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Ik ben zelf Turk en vind dat de meeste ook echt knuppels.

    Hahaha jij snapt het en weet bij deze dat ik jou zeker niet haat hoor. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.