• wat wtf is dit nu weer dan Jij moet goed luistere Als jij over haar door roddelt en ik hoor dat ik kOm met heel kanaleneiland daar heen en neuk je kk fammily en alles wat er omheen zit Meer zeg ik niet jij gaat Maandag Sorry Zeggen of morgen anders Zien jullie heel kanaleneiland voor je neus

    en waag het niet haar aan te raken Dan Zijn jullie helemaal de lul Kk kahbe die je bent

    Echt elk grapje nemen ze serieus ze halen hun hele familie erbij de gast die dit stuurde naar een vriendin van me is familie van dat kind. Ik heb hier zo'n hekel aan echt altijd komt dit gezeik weer! Bah en dat is dus waarom ik de meeste turken en marrokanen gewoon haat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Ach ik vind dit ook zeke rniet van alle maar de meeste die ik ken zijn wel zo.


    Oh, dan isset wel oké.
    Ik vind het alleen een beetje grof als mensen denken dat álle Turken en Marokkanen zo zijn, maar het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je met alleen die kut-jochies in contact bent gekomen...
    Want die ken ik ook, en die zijn inderdaad niet altijd even aardig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Volgens mij moet hij hier eens ABN leren of zo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Oh, dan isset wel oké.
    Ik vind het alleen een beetje grof als mensen denken dat álle Turken en Marokkanen zo zijn, maar het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je met alleen die kut-jochies in contact bent gekomen...
    Want die ken ik ook, en die zijn inderdaad niet altijd even aardig.

    Ja klopt, daarom staat er ook in mijn titel de meeste.
    Ik ken fer sure ook wel aardge buitenlanders maar je wilt niet weten wat voor tuig hier woont. Er is één familie die verkracht je om niet timmert je in elkaar en vermoord je, vreselijk! Iedereen is bang voor ze!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    theBronx schreef:
    Volgens mij moet hij hier eens ABN leren of zo.

    Hahaha inderdaad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Ja klopt, daarom staat er ook in mijn titel de meeste.
    Ik ken fer sure ook wel aardge buitenlanders maar je wilt niet weten wat voor tuig hier woont. Er is één familie die verkracht je om niet timmert je in elkaar en vermoord je, vreselijk! Iedereen is bang voor ze!


    Dat is wel erg kut!

    @ theBronx:

    Echt wel, soms versta ik ze echt niet. XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Al ken ik wel zeker een vriendelijke allochtoon.
    Hij is nog eens knap ook. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Warfarer schreef:
    (...)

    Dat is wel erg kut!

    @ theBronx:

    Echt wel, soms versta ik ze echt niet. XD

    Damned, ik stond laats op de bus te wachten. Ging het zo, er was een marrokaan aan het bellen. ‘Whut? Jah, jah, ik moet busch pakken, alleen weet ik niet welk lijn ik moet pakken. ... Wat seg jij? Fier en feertig? Whut? Oehw! Oehw! Fier en feertig! Jij kanka mogool ik moet ophangen fier en feertig komt aan nu jah!’ Ik en mijn nicht zaten echt zo van: :8


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mindfuck schreef:
    Al ken ik wel zeker een vriendelijke allochtoon.
    Hij is nog eens knap ook. :'D


    En hij begint met een Jack, en eindigt op een Bassam Barakat. Ghehe(nerd)


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    (...)

    En hij begint met een Jack, en eindigt op een Bassam Barakat. Ghehe(nerd)

    Jack is niet echt een Allochtoon he. :'D
    Koddig Libanees kind.
    Maar nee ik heb het over Mo. Die werkt bij mijn nonkel. n.n


    We'll never be as young as we are tonight

    theBronx schreef:
    (...)
    Damned, ik stond laats op de bus te wachten. Ging het zo, er was een marrokaan aan het bellen. ‘Whut? Jah, jah, ik moet busch pakken, alleen weet ik niet welk lijn ik moet pakken. ... Wat seg jij? Fier en feertig? Whut? Oehw! Oehw! Fier en feertig! Jij kanka mogool ik moet ophangen fier en feertig komt aan nu jah!’ Ik en mijn nicht zaten echt zo van: :8


    Ach, der lopen wel meer van die laaggeschoolde typjes rond. Best wel komisch vind ik meestal. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mindfuck schreef:
    Al ken ik wel zeker een vriendelijke allochtoon.
    Hij is nog eens knap ook. :'D

    Laatst zag ik bij het uitgaan leuke buitenlanders! :9~


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mindfuck schreef:
    (...)
    Jack is niet echt een Allochtoon he. :'D
    Koddig Libanees kind.
    Maar nee ik heb het over Mo. Die werkt bij mijn nonkel. n.n


    Jeah, that's true. Jack is gewoon.... Jack!


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    (...)

    Jeah, that's true. Jack is gewoon.... Jack!

    Jack is geniaal. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Agree. Nothing more to say.


    No growth of the heart is ever a waste

    sevani schreef:
    Dat is echt lame wat dat kind zei, heel wat zijn op msn maar in het echt niks >.<

    Turken en/of marrokanen zijn meestal degene die juist wél afkomen. : )
    Ik snap niet waarom iedereen zo over hun praat, jullie zijn niet meer of minder als hun hoor, hun nemen sommige dingen aan als een belediging terwijl je het niet bedoelde, en ik weet niet wat er gebeurd is ofzo, dus daar kan ik niet over oordelen, maar de meeste Turken/Marokkanen zijn lieve mensen, als je hun niets doet.

    Maar dat berichtje is wel erg, maar zo reageren de meeste nu eenmaal d;

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 22:26 ]


    None but ourselves can free our minds.