• Ja iedereen heeft wel eens dat ie hoort over zijn of haar, favo artiest, dat iemand hem of haar haat om zo'n hele domme reden.
    Hier kun je alle goede redenen kwijt! Zo kunnen de Th fans ook beter begrijpen waarom de Th haters Th haten, het zelfde met Jb, Lily Allen, Ke$ha, enz.
    Ik begrijp best dat het niet echt 'haten' is,mar laten we het gewoon zeggen als haten. Dat is altijd beter dan 'Ik haat hem niet dat vind ik zooo 'n gemeen woord, ik heb enkel geen respect voor hem hoor, dat is alles!' want dat word echt heel schijnheilig! Zeg dan gewoon 'ik houd niet zo van'

    Mijn 2 voorbeeldjes -dat is ook echt mijn mening btw-
    Ik haat Justin Bieber, omdat hij toen hij nog maar net een paar weken beroemd was al meteen een film, een biografie, een stripboek en zo voorts wou! Dat komt bij mij niet goed over.

    Ik hou niet van Miley, ineens van braaf naar stoer. Ik snap ook wel dat ze voor Hanna zich klein moest houden. Maar dit lijkt echt nogal fake. -Btw ik heb niks tegen haar muziek, maar wel hoe ze op mij over komt-

    Btw je mag je artiest ook verdedigen, maar als het uiloopt tot een ruzie krijg je met mij te maken! Ook houden we dit clean, dus o wee als je gaat lopen schelden. En wie het ik zn bolle kop haalt om met ziektes te schelden mag van mijn part verdrinken in de grote oceaan. Oftewel, liewfjes blijven capishe?

    Xx

    Tempest schreef:
    (...)

    Behalve datgene waarvan ze fan zijn hebben ze over het algemeen ook nog andere interesse's, hoor.

    Ik haat artiesten niet, ook als ik ze niet goed vind en ik gek wordt dat er een bepaald liedje de hele tijd wordt afgespeeld. Wel irriteer ik me aan die grote fans die over niets anders kunnen praten, elk grapje over hun idool te serieus vinden en er niet over ophouden. Eigenlijk irriteer ik me bijna standaard an hypes, ik wordt er niet goed van als alles over 1 persoon/band/film/whatever gaat.


    je snapt wel wat ik bedoel, dié interesse boeit me niet. x)


    It's time to be happy again.

    hates: justin pieper, miley cyrus,
    meer eigenlijk niet ze zijn alle twee aroogant en hebbe zo'n rot kop en hun muziek is ook nie zo geweldig.


    =

    Eigenlijk haat ik geen artiesten maar gwn een hekel ofzo bv ik heb een hekel aan lady gaga en miley cyrus Haten zal ik nooit doen !!

    ik haat Justin Bieber omdat hij soms uitspraken doet waar van ik denk: Dat kan echt niet zo beroemd ben je nu ook weer niet. ik heb niks tegen zijn muziek.

    Ik haat lady gaga omdat ik haar kleding stijl heel erg overdreven vind. ook haar angsten en ze gedraagt zich meestal dom. ik heb niks tegen haar muziek die luister ik graag maar de persoon die mag ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik haat mn vader. Daar heb ik mijn redenen voor. Verder haat ik niet echt iemadn...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Erised schreef:
    Ik haat geen enkele artiest echt, ik vind er een aantal niet goed. Maar haten is een groot woord.


    it's so empty living behind these castle walls

    Prosecco schreef:
    Ik háát niemand, want ik ken ze niet. Maar ik heb niks met TH-fans, paardenfans, Anime-fans enz. Ik geloof echt dat ze heel aardig zijn, echt waar, maar hun interesses boeien mij echt niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind Justin Bieber erg irritant, omdat hij een veel te grote arrogante ego heeft.
    Miley Cyrus en al die andere "Disney" sterretjes om precies dezelfde reden.
    De meeste rappers (niet allemaal) omdat ze gelijk denken dat ze alles zijn en omdat ze denken dat ze helemaal stoer zijn.
    Rihanna ook omdat ze een groot ego heeft, denkt dat ze alles is en zo kan ik nog wel 100 redenen noemen.

    Er is maar 1 persoon die ik echt HAAT. En dat is Anette Olzon. En niet omdat Tarja niet meer de zangeres is, maar omdat ze het meest arrogante, egocentrische, zelfingenomen, gemene, achterbakse secreet / diva is die ik ooit heb ontmoet. Helemaal sinds ze andere band/crew leden belachelijk maakt achter hun rug om en ook steeds slechter begint te zingen. Dat mens HAAT ik dus echt.

    Tsja, ik haat eigenlijk geen artiest. (krul)

    Hoewel ik me wel erger aan Justin Bieber.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    vrolijk schreef:
    ik haat twilight, th, justin bieber, miley cyrus, nick en simon, jan smit, frans duits, frans bauer, demi lovato, selene gomez oke dit was t wedl een beetje omdat k ze gewoon stom vind tadaa



    hjaha die haat ik ook en JB ^^ maar i love twilight :9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik haat niemand.
    Mijn mening is dat je pas iemand kunt haten wanneer je die persoon écht kent.
    Ik hoor bv niet graag Justin Bieber, Nick en Simon, Jan Smit,...

    Maar daarom haat ik ze niet

    (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.