• Hee!

    Ik had dus een vraag, wie weet een goed style icoon? Ik ga namelijk dinsdag naar de stad en ik wil graag leuke nieuwe kleren. Dus, zouden jullie iemand weten die een goed, leuk, style icoon is? Het liefst niet emo of gothic. Ik heb niets tegen hun hoor. En weten jullie dan ook nog naar welke winkels je het best kan gaan? Alvast bedankt!

    xxx Lisa


    Life's what you make it, so let's make it rock!

    Joan Jett, Ashley Greene, Kristen Stewart, Jackson Rathbone (jawel, een geniale man), eh, weet ik veel!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    serieus,,ga jij echt op zoek naar een stijlicoon om haar kledingkeuze te kopieëren en jezelf er in te verliezen?
    Schat,,kies gewoon kleren die je zelf mooi vind & dan word je miss zelf nog een stijlicoon =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    serieus,,ga jij echt op zoek naar een stijlicoon om haar kledingkeuze te kopieëren en jezelf er in te verliezen?
    Schat,,kies gewoon kleren die je zelf mooi vind & dan word je miss zelf nog een stijlicoon =)


    Hmm.. Ik bedoel het meer om een beetje een idee te hebben van mijn stijl en dan misschien inderdaad wat dingetjes kopiëren, maar dan een soort eigen draai aan geven.


    Life's what you make it, so let's make it rock!

    Wat denk je van MIJ xd
    -joking-

    maar bij de V&D in de stad hebben zo zo'n gedeelte waar ze spullen verkopen van o.a. mango, asos enneuh tja meer weet ik ff niet, maar daar zijn echt hele leuke dingen!
    Vooral ook kleding van de mode enzo. (:

    xkus

    kijk kijk altijd in de Girlz naar kleren en ik kijk in alle soorten tijdschriften kijk bij alle soorten artiesten en dan maak ik een eigen draai aan


    "Ignite, my love. Ignite."